عمومیمطالب برتر

نمایندگی چسب هیلتی (انکر شیمیایی هیلتی) کجاست؟

اگر در صنعت ساختمان فعال باشید حتما نام چسب های هیلتی را شنیده اید. شرکت هیلتی بیش از ۸۰ سال پیش پایه گذاری شد و در سال  1974 توسعه و فروش انکربولت را آغاز و سه سال بعد اولین چسب کاشت خود را به بازار معرفی نمود. چسب های هیلتی از سال 1360 وارد بازار ایران شدند. شرکت مادوی بعنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی در ایران این محصولات را به مشاوران، ناظران و پیمانکاران ایرانی معرفی کرد. تیم مهندسی این شرکت که بصورت مستقیم تحت آموزش های بروز هیلتی قرار می گرفتند با برگزاری سمینارهای فنی مباحث فنی محصولات مهندسی هیلتی را در اختیار جامعه مهندسان صنعت ساختمان قرار داده و بر اساس قواعد حاکم بر کاربرد محصولات انکر، دلایل نهفته در طراحی و همچنین آشنایی با استانداردها و قوانین بین المللی انکرهای شیمیایی و مکانیکی بهترین پیشنهادها را ارايه می کردند. نمایندگی فروش چسب هیلتی در کدام شهر است؟ آیا محصولات تقلبی هم در بازار هست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالات دیگر با ما در این گزارش همراه باشید. 

انواع چسب های هیلتی  

انکرهای شیمیایی که بیشتر تحت عنوان چسب هیلتی شناخته می شوند کاربردهای متنوعی دارند. در هیلتی طیف گسترده ای از انکرهای شیمیایی برای نصب رادهای رزوه شده، میلگردها و سایر المان ها به بتن، مصالح بنایی و سنگ طبیعی وجود دارد. 

هر کدام از چسب های هیلتی اطلاعات فنی خاصی دارند این اطلاعات شامل تاییدیه های ETA، ACI، مشخصات فنی، دستورالعمل های نصب صحیح و ویدیوهای آموزشی است. این محصولات از لحاظ ساختار می توانند تک جزیی یا دو جزیی باشند و از نظر بسته بندی به شکل کپسول منعطف، فویل آلمینیومی و … ارائه شوند. چسب های دو جزیی برای نصب نیاز به ابزار نصب (گان یا دستگاه تزریق) خاص این محصولات نیاز دارند. کالیبره بودن این ابزار نصب جهت ترکیب میزان صحیح دو جز چسب از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین از هر نوع ترکیب کردن دستی این دو جز یا کار با ابزار خراب باید بطور جدی خودداری کرد. 

چرا انتخاب صحیح چسب هیلتی اهمیت بالایی دارد؟ 

همان طور که در بالا اشاره شد از انکرهای شیمیایی برای اتصال صفحه های فولادی به بتن و اتصال مقاطع بتنی به یکدیگر استفاده می شود. اتصالات باید بتوانند بارهای معینی را تحمل کنند و به همین دلیل انتخاب انکر نامناسب می تواند خسارت های مالی و جانی به بار آورد. هر چه میزان بارهای وارد شده بیشتر باشد یا نصب های دقیق تری نیاز باشد اهمیت استفاده از انکر قابل اتکا بالاتر می رود. قرار گرفتن ایران در منطقه زلزله خیز نیز موجب می شود بارهایی که زلزله می تواند به سازه وارد نماید هم در طراحی مد نظر قرار گیرد. شرایط دیگری مانند مصالح پایه، ترکدار بودن یا نبودن بتن، محیط خشک یا تر یا اشباع در آب، قابلیت نصب بعد از پلیت یا قبل از آن از جمله مواردی است که در انتخاب انکر دخیل هستند. پس طبیعتا حساسیت به خرج دادن در انتخاب انکر شیمیایی مناسب اجتناب ناپذیر است. 

سودجویان بازار چسب هیلتی 

متاسفانه در بازار ایران دیده شده برخی از سودجویان خود را نماینده چسب هیلتی در ایران معرفی می کنند اما چسب های تقلبی و غیر اصل را در بسته بندی مشابه هیلتی روانه بازار می کنند. نوع دیگر سودجویی دستکاری در تاریخ انقضا و بسته بندی محصول چسب هیلتی است. 

علاوه بر دو مورد ذکر شده از آنجایی که چسب ها محصولی شیمیایی هستند، شرایط و دمای نگهداری تاثیر بسزایی در کیفیت محصول خواهد داشت. واردات محصول بصورت قاچاق وغیراصولی موجب می شود اطمینان از شرایط صحیح نگهداری چسب هیلتی به چالش کشیده شود. استفاده از چسب های تقلبی ولو با قیمت پایین تر می تواند شما را متحمل خسارت های جبران ناپذیری کند. قیمت های پایین تر چسب در بازار می تواند زنگ خطری باشد برای تقلبی بودن، تاریخ انقضای غیرواقعی، واردات غیرقانونی و شرایط نگهداری غیر استاندارد. اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که پیشنهاد می شود کارفرمایان و مدیران پروژه، مسئولان خرید را ملزم کنند چسب هیلتی را از نمایندگی چسب هیلتی اصلی آن خریداری نمایند. 

نماینده اصلی هیلتی در کدام شهر است؟ 

شرکت مادوی از سال 1360 تنها نماینده رسمی هیلتی در ایران می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در تهران محدود خیابان هویزه غربی است  و در حال حاضر ۵ فروشگاه فعال در سراسر ایران  دارد. جهت خرید حضوری چسب هیلتی از نمایندگی رسمی آن به فروشگاه های مادوی در شهر تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه مراجعه کنید. این شرکت برای اطمینان خاطر مشتری ها از خرید چسب اصل هیلتی فروشگاه اینترنتی به نشانی www.madavi.ir راه اندازی کرده است تا هم امکان خرید آنلاین را فراهم وهم دسترسی به محصول اصل را برای تمامی شهرهای ایران با ارسال رایگان امکان پذیر کرده باشد. مشتریان می توانند برای دریافت مشاوره فنی و استعلام قیمت چسب هیلتی و آدرس فروشگاه ها به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و با متخصصین هیلتی گفتگو کنند. 

خرید چسب هیلتی اصل از نمایندگی 

کلیه روابط و فعالیت های شرکت مادوی بر اساس تعهد، صداقت، وجدان حرفه ای، اعتماد و تعامل و احترام به مشتریان پایه ریزی شده است. حمایت از مشتریان در راستای انجام کارها، حل مشکلات و صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها از طریق ارائه خدمات حرفه ای و محصولات اصل و با کیفیت از اصول کاری این شرکت است. پایبندی به همین اصول موجب شده این شرکت جایگاه ویژه ای در میان کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران کسب نماید. شرکت مادوی واردات قانونی، کیفیت و اصالت، شرایط حمل و نگهداری استاندارد چسب هیلتی را تضمین می نماید.  

 

نمایندگی برند خارجی در ایران به چه معناست 

قبل از اینکه به مفهوم نماینده برند خارجی بپردازیم شاید لازم باشد تعریف برند را مرور کنیم. برند یا نام تجاری تعهد و قولی است که محصول با توجه به توقع مشتری آن را برآورده می سازد. برندها دارای علامت تجاری منحصربفردی هستند و دیگران اجازه استفاده از آن را ندارند. برند یک محصول به شما این اطمینان را می دهد که یک محصول یا خدمت خاص و بی همتاست. اخذ نمایندگی چسب هیلتی انحصاری از برندهای مطرح و معتبر خارجی کار آسانی نیست. مالک نام  نشان تجاری (برند) در این شرایط در خارج از قلمرو جغرافیایی و سیاسی ایران به ثبت رسیده است. نماینده در واقع شخص حقوقی در ایران است که مطابق مفاد دستورالعمل دارای قرارداد یا مجوز از شرکت خارجی به عنوان نماینده فروش محصولات آن شرکت است. بنابراین اگر شرکتی ادعا می کند نماینده هیلتی است باید بتواند ادعای خود را ثابت نماید. 

 

خدمات مهندسی هیلتی در ایران 

نماینده انحصاری این برند در سراسر مناطق و کارگاه های ساختمانی مهندسین هیلتی آماده مشاوره و ارائه راه حل های کاربردی به طراحان و مهندسین می باشند. تیم مهندسی آنان در آموزش و برگزاری سمینارهای تخصصی کارآمد بوده و در موارد کلیدی قابلیت ارائه گواهینامه آموزش را دارند. اهمیت ارائه خدمات مهندسی به مشتریان هیلتی، برای تامین صحیح نیاز آنان و انتخاب و استفاده صحیح از محصولات هیلتی می باشد. خدماتی همچون : همکاری با مهندسان مشاوره و طراح جهت ارائه راه حل ها و راهکارهای فنی در مواجهه با مسائل مختلف، همکاری با پیمانکاران و بازدید از پروژه ها و ارائه راهکارهای اجرایی با استفاده از تکنیک های هیلتی بخشی از خدماتی است که مشتریان دریافت خواهند کرد.  

سخن آخر 

چسب هیلتی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع ساختمانی است. این چسب در سال 1978 به دنیا معرفی شد. مبدا این برند لیختن اشتاین است و از سال 1360 در ایران نماینده انحصاری دارد. شرکت مادوی تنها نماینده انحصاری هیلتی با دهه ها حضور فعال و موفق در بازار ایران مرجع رسمی خرید چسب اصل هیلتی است. با توجه به حضور سودجویان در بازار و خطرات احتمالی استفاده از چسب تقلبی و غیراصل این گزارش به جزییات این موضوع پرداخت. شرکت مادوی در تهران و چهار شهر مشهد، اصفهان، تبریز و عسلویه فروشگاه حضوری و یک فروشگاه اینترنتی به آدرس www.madavi.ir با نماد اعتماد و درگاه پرداخت ایمن دارد تا با خیال راحت چسب های اصل هیلتی را خریداری کرده و از خدمات مهندسی آن بهره ببرید. 

دکمه بازگشت به بالا