ورزشی

تراکتور نیازمند حفظ مهره‌های باکیفیت است

مخبران/آذربایجان شرقی کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم برای رسیدن به قهرمانی و حضوری پرقدرت در آسیا، نیازمند حفظ مهره‌های با کیفیت خود است.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با مخبران اظهار کرد: خریدهای تراکتور آگاهانه و هوشمندانه بوده و به‌نظرم در مجموع عملکرد این تیم در نقل‌وانتقالات قابل قبول بوده است.

وی در رابطه با حواشی موجود پیرامون حضور سعید آقایی در تراکتور و نارضایتی هواداران از این امر نیز عنوان کرد: هر بازیکنی ممکن است با پیراهن تیم رقیب در برابر تیم سابقش به میدان برود و این امر طبیعی است، هواداران تراکتور موضوع حرکت غیراخلاقی سعید آقایی را روی بی‌تجربه‌ بودن و جوانی این بازیکن بگذارند، به‌نظرم بهتر است این بازیکن از هواداران تراکتور عذر خواهی کند و پرشورها نیز از اشتباه سعید آقایی بگذرند. 

کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور متذکر شد: به نظرم تیمی که می‌خواهد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، باید در ابتدا به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان خوب خود و حفظ این نفرات در تیم باشد و در ادامه کار با اضافه کردن بازیکنانی مثمرثمر تیم منسجمی را به ارمغان آورد.

وی در خصوص جدایی احتمالی “مهدی کیانی” کاپیتان با سابقه‌ی تراکتور از این تیم گفت: هر آمدنی رفتنی دارد، مهدی کیانی بازیکن بزرگی است اما شاید تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود در این پست بازیکن جوان‌تری را مدنظر قرار داده باشد، یا حتی ممکن است کیانی بخواهد فوتبالش را در تیمی ادامه دهد که نیمکت نشین نباشد.

میرشفیعیان مطرح کرد: پاکو خمس در ایران فراتر از یک سرمربی است، امیدورام امسال افرادی که هدفشان ضربه زدن به تراکتور است در دور و بر تیم نباشند و در نقل‌وانتقالات نیز با جذب بازیکنان مدنظر خمس صورت گیرد تا تمام مسئولیت‌هایش نیز بر عهده این سرمربی باشد، همچنین امیدوارم شاهد قهرمانی تراکتور در لیگ‌برتر و حضور پرقدرت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا