استان ها

جوانان خط مقدم تحول و نوآوری/ اعتماد به جوانان اعتلابخش و امیدآفرین است

مخبران/گلستان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به ضرورت توجه به بهره مندی از ظرفیت جوانان در عین استفاده از تجارب پیشکسوتان، گفت: جوانان خط مقدم تحول و نوآوری هستند.

حجت الاسلام امین قرایی امروز در گفت و گو با مخبران به مناسبت هفته جوان با تبریک این ایام خجسته، اظهار کرد: میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام از این رو به عنوان روز جوان نامگذاری شده است که می تواند بهترین الگوها برای جوانان بوده و سیر و خط مشی حرکت آنان را مشخص کند.
وی با بیان اینکه ولایتمداری، شجاعت، دفاع بی پرده از حق، پشتیبانی از دین، استکبارستیزی و رجزخوانی عملی برای دشمن را بخشی از ویژگی های برجسته این شخصیت جوان کربلا عنوان کرد و افزود: جوان امروز بیش از هر زمان دیگری باید دشمن شناسی و شناخت حربه های آنان برای ایجاد انحراف در مسیر پیشرفت را در دستور کار خود قرار دهد.
این مدیر جوان با تاکید بر اینکه سن پایین هیچ گاه نباید مانع از اعتماد به جوانان در سپردن مسئولیت به آنها شود، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار اسلام و همچنین انقلاب اسلامی مملو از افتخارآفرینی و مجاهدتهای اثربخش جوانان بوده و هست.
قرایی شجاعت، ریسک پذیری، صراحت، چابکی و پویایی را از مهمترین ویژگی های مدیران جوان دانست و ادامه داد: هرچند توجه به جوانان نباید موجب غفلت از توان و تجربه پیشکسوتان شود اما بدون تردید اعتماد به جوانان در همه بخش ها موجب اعتلا و پیشرفت خواهد شد.
وی مجموعه اوقاف و امور خیریه استان گلستان را مجموعه ای جوان و پرنشاط برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر بخش عمده ای از مدیران شهرستانی و استانی این نهاد را جوانان تشکیل می دهند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک گرگان با تاکید بر اینکه توجه به جوانان نباید به هفته جوان منحصر شود، اضافه کرد: جوانان بی تردید سکانداران این مرز و بوم و سرنوشت سازان کشورند که توجه و بها دادن به آنها عملا به معنای کمک به آینده ای روشن و آباد است.‌

قرایی جوانان را خط مقدم تحول و نوآوری دانست و اضافه ‌کرد: استان گلستان برای رسیدن به افق های توسعه ای خود باید به جوانان نخبه و بومی خود تکیه کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا