استان ها

نخبگان دیجیتال مجاهدین جنگ نرم/ پیشرفت کشور در گرو اعتماد به جوانان

مخبران/گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا نخبگان دیجیتال را قدرت برتر فضای مجازی دانست و گفت: همانطور که در دفاع مقدس با اعتماد به جوانان پیروز میدان بودیم باز هم باید عرصه را در اختیار نسل جوان بگذاریم.

سردار سیدموسی حسینی ۱۰ آنلاین در آیین اختتامیه پنجمین رویداد دیجیتال بسیج گلستان با تبریک هفته وحدت با اشاره به اینکه شما تلاشگران و کنشگران مجازی، مجاهدان فی سبیل‌الله در فضای مجازی هستید، اظهار کرد: در وهله اول باید با کسب سواد رسانه ‌ای سره را از ناسره تشخیص داد و در وهله دوم باید به تربیت دینی در لایه های مختلف دینی بپردازیم تا جوانان ما اسلام را به خوبی شناخته و با تاریخ  کشور قبل و بعد از ایران اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و تزریق اطلاعات غلط به جوانان است، گفت: همانطور که در طول تاریخ همواره قهرمانانی از کشور ایران عزیز بودند و دشمن را به زانو درآوردند، ما نیز باید دشمن و حربه‌های او را به خوبی بشناسیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ما باید تصویر درستی از دشمنان ترسیم کرده و به نسل جوان نیز نشان دهیم، ادامه داد: وقتی تاریخ اسلام را از زمان پیامبر تا امروز مرور می کنیم به وضوح در می‌یابیم که شاخصه مردم در ظهور و بروز حاکمیت اسلامی بسیار مهم و اساسی است به طوری که هر زمان پیوند مردم با ولایت و رهبری محکم بوده پیروزی حاصل شده و هر زمان  این پیوند سست شد، اسلام نیز به خطر افتاد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تقابل دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیسم با انقلاب اسلامی یک تقابل بنیادین است و حکایت تقابل آنها با ایران حکایت حق و باطل است و هیچگاه حق و باطل در کنار هم جمع نمی‌شوند.

حسینی ۲۵ سال خانه نشینی حضرت علی (ع) و واقعه تلخ شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا را نتیجه قطع شدن پیوند مردم با ولایت دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و افتخارآفرینی جوانان ما در دفاع مقدس نتیجه پیوند قوی مردم با ولایت بود.

وی با تاکید بر خدمت بی‌منت به مردم بیان کرد: مردم ایران اسلامی مردمی بصیر و هشیار هستند که خائنین را شماتت کرده و قدردان خادمان واقعی به نظام و کشور هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان نخبگان را مجاهدین فضای مجازی برشمرد و افزود: امروز دشمن به فضای مجازی امید بسته ولی شما نخبگان  با در اختیار گرفتن عرصه دشمن و تحمیل اراده خود قدرت‌نمایی می‌کنید.

این مقام مسئول دست برتر را در اختیار جوانان جمهوری اسلامی دانست و افزود: همانطور که در دفاع مقدس با اعتماد به جوانان پیروز میدان  بودیم در عرصه مجازی نیز استاندار گلستان و سایر مسئولان باید با حمایت از محصولات تولیدی برتر جوانان در رویداد بسیج و نشر آن عرصه را برای  فعالیت بیشتر جوانان فراهم کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا