اقتصادی

دلار صرافی‌ها وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد

یکی از اعضای کانون صرافان از تداوم کاهش نرخ ارز در بازار ارز خبر داد و گفت: اکنون شاهد کاهش شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم.

کامران سلطانی زاده در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: در پی برخی اخبار جدید مبنی بر نهایی شدن توافق هسته ای ایران و یکدیگر، خرید ارز و سکه اقبال خوبی داشته است.

وی گفت: از آنجایی که همواره عرضه و تقاضا روند بازار را تعیین می کند، اکنون شاهد افت شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم. با توجه به این باور عمومی که روند بازار ارز در حال کاهش است، اکثر ساکنان این کشور تنها چند فروشنده و خریدار هستند.

رئیس سابق کانون صرافان ادامه داد: امروز دلار با کاهش حدود هزار تومانی از کانال 26 هزار تومانی به کانال 25 هزار تومانی و دلار از کانال 25 هزار تومانی به کانال 24 هزار تومانی وارد بازار آزاد شده است. امروز صرافی ها در سراسر کشور

سلطانی زاده گفت: علاوه بر کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، حرکت مثبت و هماهنگی عرضه کنندگان عمده در کاهش نرخ فروش در سامانه نیما نیز به حرکت نزولی کمک کرده است.

در پایان خاطرنشان کردند: کانال 7000 تومانی درهم امارات با کاهش چشمگیر و بی سابقه از کانال 6900 به کانال 6900 وارد بازار آزاد شده است که در ماه های اخیر بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا