ورزشی

سجادی: حرکت کشتی رو به جلو است/ رئیسی بر حمایت از فوتبال تاکید دارد

وزیر ورزش و جوانان از عملکرد رئیس فدراسیون کشتی تقدیر کرد.

به گزارش مخبران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی خانه کشتی مرحله دوم شهید ابراهیم هادی در اردوی ملی کشتی اظهارات خود را بیان کرد. : اتحادیه های کشتی. اتفاقاً آقای دبیر به حاج آقا خیر پیشنهاد داد و گفت ایشان یکی از منظم ترین اعضای هیئت هستند. فلسفه حضور ما گاهی فرهنگ شکرگزاری دارد. بخشی از کار ما این است که کاری کنیم عزیزان احساس کنند تنها نیستند. حضور آنها بی ارزش است. دکتر. حضور دبیر انرژی با کادر فنی که ارتباط خوبی با لباس رسمی، صادقانه و سازنده خود دارند، مثمر ثمر است. حضور ما به این دلیل است که اول از همه خودمان را دوست داریم. ثانیاً وظیفه ماست و ثالثاً می خواهیم قلب عزیزانمان باشیم.

وی گفت: حضور ما مولفه نظارتی هم دارد. اطلاعات در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد باید بدون واسطه اطلاع رسانی شود. حاج آقا پیشنهاد دادند که از لحاظ جسمی و روحی به ورزش به خصوص کشتی نزدیک شویم. ریاست محترم اتحادیه ها بسیار خرسند است. ما ورزش می کنیم، نگاه می کنیم و می فهمیم. کشتی به جلو حرکت می کند. یک بعد آماده سازی مدال و تداوم مدال هاست. بالا بردن کشتی، زنده نگه داشتن و نوسازی آن مهمترین وظیفه در کشتی است و کارهای زیادی توسط دکتر دبیر انجام می شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دکتر دبیر را به عنوان یک دوست و برادر می شناسم. وقتی می خواستم ورزش را ترک کنم، دکتر. دبیر درخشید و مدال طلای المپیک سیدنی را به دست آورد. المپیکی که برای پرواز از دست دادم. من رکورد پذیرش المپیک سیدنی را ثبت کردم. لیست را از اعزام حذف کردم اما منشی اعزام شد و یکی از سه مدال طلا آقای دبیر بود. در آن مسابقات دبیر، رضازاده و توکلی 3 مدال طلای ما را کسب کردند. ما به نوعی اشتراکات زیادی داریم و رفقا و خاطرات مشترکی از جنوب تهران داریم و هنوز هم همکار هستیم. با این حال من به عنوان خادم ورزش و جوانان در وزارت هستم اما به خواست خدا فاصله زیادی با رئیس اتحادیه ها ندارم. از قبل در اولین روز اردوی وزنه برداری با علی مرادی بودیم و دوست دارم ورزشکاران مرا به عنوان یک دوست و برادر بشناسند که هدف دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی همین است. پروژه های دیگری هم دارد که وزیر قول انجام آنها را داده است.

وی در خصوص دیدار شب گذشته ورزشکاران با رئیس جمهور گفت: در ماه مبارک رمضان، رئیس جمهور علاقمند به برگزاری نشست های افطاری با انجمن ها و گروه های مختلف است و سخنان ارزنده ای را بیان کرد که شامل چند نکته کلیدی بود: یک کلید. عبارت ایشان در مورد رواج ورزش است و دستور داده که به عدالت ورزش نگاه کنیم و عدالت محوری را دنبال کنیم.» در مورد ورزش بر طرح چهار ماده ای تأکید شد و از من خواسته شد که این موارد را بیشتر پیگیری کنم. به طرز نزدیک. نکته این است که در جلسه بعدی نباید از همسالان و پیشکسوتان سوال شود. عینی است، این نیازها برآورده می شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بودجه فدراسیون ها گفت: جلسه ای خواهیم داشت و در این باره صحبت خواهیم کرد، ما اولین فدراسیون کشتی و آقای دبیر هستیم.

وی درباره کمک به فدراسیون فوتبال گفت: آقای ریس تاکید کرد که تیم ملی باید با تمام وجود از فدراسیون فوتبال حمایت کند تا بازی های باکیفیتی داشته باشد و مردم از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا