ورزشی

از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تمام قد حمایت می‌کنیم/کمک به فوتبال فوریت داشت و نمی‌توانستیم تعلل کنیم

طبق گزارش ها شفاف، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان و رئیس اتحادیه های المپیک وی گفت: ما با مسابقات بزرگی مانند المپیک و پارالمپیک روبرو هستیم و چشم ملت ایران به فرزندان آنها در مسابقات جهانی و بین المللی است. بدون شک هر موفقیت و امتیازی که در مسابقات المپیک و پارالمپیک کسب کنند باعث خوشحالی مردم ایران خواهد شد. با همه سختی ها و شرایط حاکم بر جامعه ، فرصتی برای تقویت شادی و سربلندی ملی است. به همین ترتیب ، حمایت از فدراسیون ها در بازی های المپیک و پارالمپیک یک ماموریت بزرگ است. برای تقویت اتحادیه ها ، سلطانی فر و صالحی امیری نیازهای اتحادیه های مختلف را ارزیابی می کنند و تصمیم گرفته می شود که با استفاده از نقاط قوت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بتوانیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

وی گفت: مردم عزیز کشورمان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از ورزشکارانی که به المپیک و پارالمپیک افتخار می کنند حمایت کنیم.

نوبکت درباره تأمین اعتبار برای فدراسیون فوتبال گفت: “تیم ملی فوتبال ما باید شرایط و مرحله مقدماتی جام جهانی را برآورده می کرد. ما نتوانستیم به موقع آن را تحمل کنیم و این پرداخت را سریعتر از تیم ملی فوتبال انجام دهیم. کشور ما می تواند بدون هیچ گونه اضطراب در این مسابقات شرکت کنید.

دکمه بازگشت به بالا