ورزشی

سیدجلال گرگ بازار سهام فوتبال ایران/عکس

سید جلال حسینی یکی از بهترین مجریان تاریخ فوتبال است. وی موفق به کسب 12 جام قهرمانی ، عنوان قهرمانی آسیا و عناوین بی شماری فردی و باشگاهی که از زمان شرکت در فوتبال ایران کسب کرده است.

آنها مانند قهرمانان کلاسیک نیستند بلکه شخصیت های دهه پنجاه و شصت لیو ونتورا (بازیگر ایتالیایی) هستند ، نه چهره واقعی قهرمان ، نه به خاطر چهره خاص یا بیان و رفتارهای روزنامه نگاری بلکه به دلیل اعمال قهرمانانه و مقاومت وی. ترسیم می کند

سعید جلال چنین تصویری را در ذهن خود ایجاد می کند. از سال اولی که در مالوان بزرگ شد ، می توانست روز بعد با آموزش سید محمد حسینی به سیلدینگ برود و از لباس پرسپولیس و پروین مقداری پول بگیرد ، اما او مسیر موفقیت را انتخاب کرد. کسی از پرسپولیس که بعداً توسط بازیکنان پاناما در حسینی جایگزین شد ، بعید است که در فوتبال حضور یابد و در تمام این سالها احترام سعید جلال را به دست نیاورد ؛ با این وجود سعید جلال به سایپا رفت و در سال دوم حضور در این تیم از قهرمانی در لیگ برتر برخوردار شد. او چهار سال در این تیم بود و سپس در نقل و انتقالات خوبی به سفاهان پیوست. وی در لیگ برتر سه قهرمانی پیاپی با سپاهان به دست آورد و در طول فصل 92/91 ، بازیکنان پرسپولیس سرانجام گذار مورد نظر سالها را انجام دادند. وی در این دو سال با دو تیم دونده شد و پس از آن یک فصل با تیم های قطر و الاهلی بازی کرد.

استقلال خیلی او را می خواست ، به ناف تهران رفت و حضور یک ساله او در این تیم به او عنوان بهترین مدافع سال را بدست آورد.

وی چهره اصلی نقل و انتقالات لیگ شانزدهم بود که برانکو در اوج سلیقه حرفه ای خود در انتخاب بازیکنان حضور داشت و در پایان فصل بهترین نقل و انتقالات را برای پرسپولیس انجام داد اما خرید اصلی وی سید جلال بود.

از سال اول حضورش در پرسپولیس در لیگ شانزدهم تا به امروز ، وی در تمامی دوره های لیگ برتر (4 آسون) پیروز شده است ، یک جام ، سه سوپر جام و یک دونده آسیایی دارد و اگر خوش شانس باشد ، یک یا دو جام را در راه خود دارد. افتخارهایی برای اضافه کردن به نمایش وجود دارد.

اگر کسی بدبین است که پرسپولیس هنوز هم می تواند جام را بدست آورد ، بهتر است دوباره به رکورد سید جلال حسینی نگاه کنیم؛ او مردی است که احترام و شجاعت کسب می کند.

به هر حال راز شجاعت سعید جلال مسیری است که وی انتخاب کرد. تلاش مداوم و تمرکز کامل بر اصل. در تمام این سالها ، او به عنوان رهبر دادگاه های مختلف ، از مشکلات یا فشارهای پرسپولیس شکایت و اعتراض کرده است. وجود دارد. وی در یکی از آخرین مصاحبه های خود ، در پاسخ به این سؤال که چرا هواداران رقیب کری را در عکس ها و شوخی ها نمی خواند ، خیلی خوب می تواند فلسفه و دلیل موفقیت خود را توضیح دهد: “این کری ها مال من هستند.” ما باید کار خود را در زمین انجام دهیم. “

راز معتبرترین بازیکن فوتبال ایران در این زمان احتمالاً مهمتر از همه در نگرش و تفکر حرفه ای وی و مهمتر از همه ، استقامت او برای حفظ این سطح هجده سال بعد است. او 38 ساله است و حتی یحیی گل محمدی ، که اساساً تمایل بیشتری به استفاده از بازیکنان جوان تر دارد ، حتی نمی تواند به آنها نگاه کند. یحیی در آخرین مصاحبه خود گفت که سعید جلال اولین نفری بود که فصل را امضا کرد.

این قدرت غیرقابل جبران و غیرقابل برگشت برای او کاملاً ناشی از نگرش قوی و غیر قابل مقاومت او است. روحی که چهره و هراس او را شبیه یک ابرقهرمان ساخته شده از سنگ می کند.

بیشتر بخوانید: رسولپانا: بالاتر ، ما جریمه می شویم!

256 41

دکمه بازگشت به بالا