ورزشی

سیمئونه: می‌توانستیم برابر رئال مادرید پیروز شویم

سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد که این شانس را دارند که قبل از به ثمر رساندن گل مساوی ، پیروزی خود را تثبیت کنند.

به گزارش مخبران ، اتلتیکو مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا روز یکشنبه با رئال مادرید به پیروزی 1-1 دست یافت و دو امتیاز مهم را از دست داد. دیگو پابلو سیمئونه بعد از بازی گفت: “این مسابقه را می توان از دو جهت مشاهده کرد.” جنبه منفی باخت برد در آخرین دقایق بازی است و جنبه مثبت عملکرد خوب ما است. ما در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و فشار دادیم. نیمه دوم را به همین ترتیب شروع کردیم و موقعیت های گل دیگری هم داشتیم که می توانستیم پیروزی خود را تضمین کنیم اما مراقب نبودیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که در دقایق پایانی بازیکنان بهتری داشت تا نتیجه را تغییر دهیم. ما شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی داریم.

سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد وضعیت تیمش در لالیگا گفت: مردم فکر می کردند با 20 امتیاز پیروز می شویم. ما در برابر تیم های قدرتمندی مانند رئال مادرید ، بارسلونا و سویا بازی می کنیم. این روش سخت برای همه است و ما می خواهیم عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

سرمربی آرژانتین در پایان گفت: “ما از سختی زمین هایی که بازی می کنیم آگاه هستیم.” در نیمه دوم Season TU فشار زیادی وجود داشت. عملکرد تیم تا دقیقه 80 خوب بود و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی کسب کنیم. رئال مادرید در دقیقه 80 اولین گل خود را به ثمر رساند که توسط جان اوبلاک مهار شد. برای بار دوم اجازه نداشتیم هدف خود را باز کنیم و تساوی منصفانه انجام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا