ورزشی

اگر زیدان برابر آتالانتا بازی می‌کرد خیلی نگران می‌شدم

آتلانتا چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. جیانپرو گاسپرینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: مادرید تعدادی بازیکن مصدوم دارد ، اما بسیار عالی هستند. این تیم در لیگ قهرمانان متفاوت است همانطور که در اینتر در میلان دیدیم. او خیلی خوب بازی کرد. “مادرید در حال حاضر منسجم ترین تیم است ، همانطور که در لالیگا نشان داده شده است.”

مربی آتالانتا ادامه داد: اگر زدان با زیدان بازی می کرد بیشتر نگران می شدم اما خوشبختانه او نیمکت نشین بود. او به عنوان مربی در مسابقات مهم پیروز شده و جوایز ارزنده ای را کسب کرده است. سیدان در دنیای زیدان وجود دارد و او خوب است شخص در این ورزش

این مربی ایتالیایی اضافه کرد: “ما هرگز با رئال مادرید روبرو نشده ایم و این بازی اصلی ما به دلیل اعتبار رئال مادرید است. ما در برابر تیم های بزرگ و قدرتمند بازی می کنیم. ما باید از هویت خود دفاع کنیم. ما نمی خواهیم روش را تغییر دهیم ما بازی می کنیم اما باید مراقب حریف باشیم.

گاسپارینی درباره شانس صعود تیمش گفت: رئال مادرید روی کاغذ شانس خوبی دارد اما ما باید تلاش کنیم. ما می خواهیم بازی آنها را درک کنیم و بدانیم که چگونه باید در برابر این تیم منسجم واکنش نشان دهیم. ما با تمام قدرت بازی می کنیم و باید فراتر از توانایی های خود نگاه کنیم.

دکمه بازگشت به بالا