استان ها

شرکت‌های انتشاراتی نگران افت علمی کشور نباشند/اساتید نحوه انتخاب منابع را می‌دانند

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برخی از شرکت های انتشاراتی خصوصی به شدت نگران افت علمی کشور هستند، گفت: توصیه می کنیم با توجه به اینکه به اساتید دلسوز و برجسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدریس می کنند، منابع را انتخاب می کنند و رفتار می کنند، روی موضوعات دیگر تمرکز کنند. آزمایشات.”

به گزارش مخبراندکتر. ابوالفضل باقری فرد در این خصوص در خصوص آزمون دستیاری گفت: حکم در دولت قبل برای آزمون دستیاری قضایی 48 (سال گذشته) بود، اما با اصلاح آیین نامه در دولت جدید، مطابق با استانداردهای 49 گانه قانونی خواهد بود. وزارت بهداشت.

وی گفت: تاکید وزارت بهداشت مبنی بر عدم به تعویق افتادن این آزمون یک پزشک عمومی جوان است که مدتی است عدالت تحصیلی را برای داوطلبانی که خود را بر اساس تقویم آزمون آماده کرده اند از جمله افرادی که مستقیماً در آزمون قبول شده اند رعایت می کند. عبور نمی کند.» وجود دارد.

دکتر باقریفورد در ادامه گفت: یکی از دلایل اصلی مخالفت با تعویق امتحانات، عدم حضور به موقع دستیاری در بیمارستان ها و دانشگاه هاست که باعث اخلال در نظام آموزشی و درمانی کشور شده و خط قرمز وزارتخانه است. سلامتی؛ زیرا سلامت مردم در خطر است.

به گزارش وب دا، معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای برخی از انتشارات و شرکت های خصوصی که به دلیل افت علمی کشور به شدت نگران منشا برخی آزمایشات هستند! توصیه می کنیم کارهای دیگری نیز انجام دهند چرا که اساتید دلسوز و برجسته دانشگاه های علوم پزشکی کشور نحوه تدریس و انتخاب منابع و تست زدن را بلد هستند و با موضوعات و مفاهیم مشکوک و قدیمی سوال نمی پرسند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا