استان ها

طرح کفایت علمی پایان‌نامه‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شد/ پیگیر وصول مطالبات‌مان از دولت هستیم

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری آنا از مشهد ، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علمی ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه معاون دانشگاه آزاد اسلامی ، علوم و مهندسی و کشاورزی ، مشهد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین واحدها است و از نظر علمی و مدیریتی بهترین جایگاه را در کشور دارد گفت: ما همیشه باید ایده آل ها و ایده هایی داشته باشیم که به سمت آنها حرکت کنیم.

جواد علمایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در جذب دانشجو عملکرد خوبی داشته و در جذب دانشجوی خارجی رتبه یک کشور را دارد.

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید روند واحدی داشته باشند

وی با اعلام اینکه کمیته های انتقالی را برای تعیین اهداف صحیح در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می دهد ، اظهار داشت: اولین برنامه ما هماهنگی اوضاع در حوزه آموزش و تحقیقات دانشگاه آزاد است ، به این معنی که تمام واحدهای دانشگاه آزاد از سطح مطلوبی برخوردار هستند.

معاون دانشگاه ، علوم و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در وضعیت اسفناکی قرار دارند اما ما باید در اصول وحدت داشته باشیم.

اولامی با اشاره به معادله حقوق و کارزاری که در این زمینه آغاز شده است خاطرنشان کرد: متأسفانه اطلاعات موسسه به موسسات و اعضای هیئت علمی ضعیف است و ما به دنبال راه اندازی سیستم هایی با عضویت نمایندگان هیئت علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

شروع کمیته ایالتی برای “محافظت عادلانه از مقاله ها”.

وی گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در کشور با اعلام افزایش 7 درصدی تعداد دانشجویان اظهار داشت: در حالی که اکثر دانشگاه ها با کاهش دانشجویان مواجه هستند و ما مطالبات خود را از دولت دنبال می کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی امروز از آغاز پروژه تعهد علمی سراسری برای رساله های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و آن را گرامی داشت: ب.

اولامی توضیح داد: “برای این منظور ، ما یک کمیته ملی تشکیل داده ایم تا” مقاله ها را به روشی منصفانه توجیه کنیم “، که انحصار گروه خاصی نیست.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا