ورزشی

مسابقات تدارکاتی خوبی برای بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا عنایتی در نشست خبری مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا در کشور عراق گفت: خوشحالم امروز در شهر مقدس کربلا حضور داریم. میزبان تلاش ویژه ای داشته تا بتواند سطح پشتیبانی را ارتقا دهد. بابت تمام تلاش‌هایی که انجام شده، ممنونیم و امیدوارم سطح کیفی بازی‌ها هم به همین شکل باشد.

سرمربی تیم امید ایران درباره شناختنش از حریفان عنوان کرد: ما آنالیز یا داده خاصی درباره سوریه و فلسطین نداریم. شاید تنها مشکل همین باشد که با شناخت کافی و دقیقی از حریفانمان وارد این مسابقات نشده ایم اما تلاش داریم تا در این فرصت، تیم را به شکل مورد نظر خود نزدیک کنیم. در واقع، این مسابقات را با رویکرد روند آماده‌سازی برای رقابت‌های بعدی مورد نظر داریم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیت و شاخصی داریم که تجربه حضور در لیگ برتر کشورمان را دارند. تلاش داشته‌ایم تا از تمام ظرفیت کشورمان در آماده سازی این تیم استفاده کنیم تا بتواند به اهدافی که در مسابقات بعدی در پیش دارد و اهمیت فوق‌العاده‌ای نیز دارند، برسیم.

عنایتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه انتظارات از تیم ایران زیاد است و همین نیز باعث افزایش فشارها روی تیم نمی‌شود، گفت: آنچه در گذشته اتفاق افتاده، تمام شده و به آن فکر نمی‌کنیم. ما به کربلا آمده ایم تا خود را آماده فرصت‌های پیشرو کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بهره را از فرصت کنونی ببریم.

مسابقات تدارکاتی خوبی برای بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک داریم

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا