استان ها

کشاورزان برای سنددار کردن اراضی اقدام کنند

مخبران/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

به گزارش مخبران و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، حسن عنایتی کلیجی در جلسه هماهنگی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهار کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی باید با قوت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

وی ادامه داد: رفع تداخلات در برخی شهرستان ها به اتمام رسیده است و ثبت اسناد املاک باید پیگیر این موضوع باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مناطقی که نقشه های آن آماده است تا پایان آذرماه رفع تداخلات آن انجام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی کشور، حوزه زمین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و حساسیت ویژه ای در بحث زمین داریم.

عنایتی با بیان اینکه مازندران تامین کننده امنیت غذایی کشور است، گفت: با سنددار کردن اراضی کشاورزی بسیاری از مشکلات رفع می شود.

وی اضافه کرد: حوزه غذا مربوط به یک قشر، ساختار و دستگاه نیست بلکه همه اجزا و ارکان استان باید تلاش کنند تا به امنیت غذایی و تولید غذا خدشه وارد نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا