ورزشی

استقلال ایران – الشرطه عراق؛ جدال برای صعود/ شهرخودرو ایران

طبق گزارش ها شفافتیم های فوتبال ایران و استقلال ایران امشب (یکشنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

استقلال ایران – کشور عراق

در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال استقلال ایران امروز ، یکشنبه ، 21 سپتامبر ، او با الشورته در عراق روبرو خواهد شد که در چند روز گذشته دچار انواع مشکلات جزئی شده است. پس از استعفای فرهاد مجیدی استقلال از مربیگری ، آبی ها سعی کردند مربی سابق خود ، استراماکیونی را برگردانند اما ممنوعیت به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی آنها را از این کار باز داشت.

مجید نامومتولوگ اکنون اولین مرد نیمکت آبی پوشان برای مسابقات آینده لیگ قهرمانان خواهد بود. صالح مصطفوی که در زمان استراماچونی و مجید عضو کادر فنی بود ، اولین دستیار بی نام استقلال خواهد بود. هر دو رقم کاملاً هوشمندانه است ، اما شاید طرفداران زیبایی شناسی به دلیل عدم تجربه مربیگری در بازی های خرد آسیایی کاملاً موجه باشند.

استقلال ایران در حساس ترین بازی مرحله گروهی خود از ساعت 22:30 روز یکشنبه به مصاف الشرفه عراق می رود. باخت در این مسابقه به معنای حذف اولیه آبی ها از لیگ قهرمانان است. با کنار رفتن الوحده از امارات ، شرایط این گروه 3 تیمی کمی پیچیده است. پس از صعود الاهلی در عربستان سعودی ، رقابت صعود بین استقلال و الشورته برگزار می شود.

عبدالغنی شهاد ، سرمربی الشرطه اعلام کرد که این تیم پس از انجام دو مسابقه مقابل الاهلی عربستان به مصاف استقلال می رود ، یک هیئت ایرانی استراحت دارد.

به گفته محمد قاسم ، سرمربی تیم الشرطه ، بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت جدید قادر به همراهی با الشورتا در این بازی نیست.

کریستین اوساگونا مهاجم سابق پرسپولیس بازیکن دیگری است که در این مسابقه غایب است. به دلیل قوانین AFC ، آنها نمی توانند با الشورتا در مبارزه با استقلال همراه شوند.

استقلال یکی از هشت دیدار اخیر خود با تیم های عراقی را برده است و این به فصل 1998-99 در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا برمی گردد. آنها اکبرپور و مومنی را در شب گل 2-1 شکست دادند.

دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حسام كادیم به نفع استقلال به اشتباه دروازه خودی را باز كرد و از روی نقطه پنالتی تنها گل علی فیض الشرطا را به ثمر رساند. اوضاع خیلی جالب نیست. وی قبل از باخت به الاهلی ، چهار مسابقه از 5 مسابقه قبلی خود را در همه رقابتها باخته بود. این تیم در 6 بازی گذشته خود کلین شیت نکرده و 12 گل دریافت کرده است.

استقلال در لیگ داخلی و جام فوتبال ایران عناوین نایب قهرمانی را از آن خود کرده است. آبی ها در هر 10 بازی اخیر خود حداقل یک گل به ثمر رسانده اند که رقم قابل توجهی برای خط حمله خطرناک این تیم است. استقلال پنجره نقل و انتقالات خود را می بندد و نمی تواند از بازیکنان جدید جذب شده استفاده کند.

وضعیت علی کریمی که در قطر مانده و دو بازی باقی مانده را انجام می دهد هنوز مشخص نیست شیخ دیابت آقای لیگ برتری کشورمان مشکلی در بازی با الشورتا ندارد و می تواند در این بازی حساس با استقلال به میدان برود. خبر خوب برای استقلال توزیع کارت توسط داریوش شجاعیان است و این بازیکن خوب فنی می تواند پس از بهبودی از مصدومیت به بازی در تیمی که نامش مشخص نیست ادامه دهد.

تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق آنها ساعت 22:30 روز یکشنبه مقابل هم قرار می گیرند.

شهرک خودرو ایران – الهلال عربستان سعودی

در پی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال شارخودرو ایران در استادیوم جنوبی ، رو در رو الهلال عربستان سعودی در حال رفتن.

شهر اتومبیل ها در 4 هفته گذشته عملکرد خوبی نداشته و با چهار باخت متوالی به عنوان ضعیف ترین نماینده ایران در دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده است.

در هفته پنجم شاگردان رحمتی کار سخت تری دارند و باید به مصاف الهلالى بروند که با 10 امتیاز در گروه دوم پیشرو است و از 2 مسابقه باقیمانده باید 3 امتیاز کسب کنند تا صعود خود را مشخص کنند.

در اولین تجربه آسیایی نماینده کشورمان ضعیف تر از حد انتظار بود و تاکنون کار هیچ امتیازی کسب نکرده است. یکی دیگر از جنبه های ناامیدکننده موفقیت شهر خودرو در آسیا این است که علی رغم موقعیت های ایجاد شده توسط این تیم ، آنها در 4 دیدار اخیر خود نتوانسته اند دروازه حریفان خود را باز کنند.

استقلال ایران - کشور عراق ؛ جنجال معراج / شهرک خودرو ایران - الهلال عربستان سعودی؛ بازی تدارکاتی برای دانشجویان مهربان

عملکرد آنابی پوشان در خط دفاعی نیز بی نتیجه است ، زیرا شهرک خودرو با 7 گل در 4 بازی ضعیف ترین تیم دفاعی گروه دوم است.

شاگردان رحمتی که دیگر مجاز به صعود به مرحله حذفی نیستند ، در دو دیدار باقی مانده مقابل الهلال و پاختاکور به میدان می روند تا وضعیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا بازیابی کنند تا حداقل با یک خاطره خوب کار خود را به پایان برسانند.

از طرف دیگر ، در الهلال عربستان 13 بازیکن به دلیل ویروس کرونا وجود ندارد. علی رغم نگرانی از آلوده شدن بازیکنان الهلال به ویروس کرونا ، عدم حضور ستارگانی مانند سباستین جیووینکو ، سلمان فرج ، نواف عابد ، الدوسری ، یاسر الشهرانی و محمد الباراک باعث برتری شهر و رقابت سعودی خواهد شد. آهسته

دکمه بازگشت به بالا