ورزشی

دلفانی: آمده ایم تا مشکلات استقلال را حل کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، داریوش دلفانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال منصوب شده است.

وی سابقه عضویت در شورای سیاستگذاری ورزشی استان اصفهان و استانهای کهکیلویه و بوئر احمد را دارد. وی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشر ، فولاد اهواز و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است. از دیگر سوابق وی می توان به مشاور اجرایی فدراسیون جودو ، معاون اجرایی باشگاه Pecan ، رئیس کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال ، مدیر عامل تصدی صنایع غذایی و موارد دیگر اشاره کرد.

دلفانی در مورد حضور خود در هیئت مدیره استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: “من می دانم كه كار سنگینی بر دوش من گذاشته شده است و همانطور كه ​​خدا بخواهد ما با تلاش گروهی در حال حل و فصل مشكلات موجود هستیم.” هدف ما رفع نگرانی های کادر فنی و بازیکنان است و با رفع موانع امیدواریم بتوانیم تیم استقلال را برای مسابقات آینده به ویژه دربی جام حذفی آماده کنیم تا تیم استقلال در زمین و در نهایت تمرکز کند. در مسابقه پیش رو برنده شوید.

وی در پایان گفت: انشاالله تا زمان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی شاهد بازی های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا