استان ها

اطلاعیه سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین و تمدید مهلت ثبت‌نام

1401 با صدور اخطاریه اصلاحاتی در دستورالعمل آزمون استخدامی شرکت های کار و عرضه (متعلق به تامین اجتماعی) و تمدید مهلت ثبت نام.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و عرضه (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) سال 1401 در تاریخ 06/06/1301 و بر اساس اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی، اصلاحات دستورالعمل مذکور به شرح زیر اعلام شده است. بدین منظور به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به متقاضیان، مقدمات ثبت نام حداکثر تا روز دوشنبه 14/06/1301 فراهم شده است. لذا متقاضیان موظفند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در این اطلاعیه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس داوطلبان ثبت نام شده می توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (1401/06/14) اطلاعات خود را ویرایش کنند.

الف) اضافه شدن مشاغل در مکان های زیر:

1- تصرف اماکن جدید مدیریت درمان در استان آذربایجان غربی

اطلاعیه موسسه سانسه در خصوص تامین و تمدید استخدام شرکت کار مهلت آزمون و ثبت نام

2- بکارگیری سایت های جدید مدیریت درمان در استان خراسان شمالی

اطلاعیه موسسه سانسه در خصوص تامین و تمدید استخدام شرکت کار مهلت آزمون و ثبت نام

ب – متن صفحه 3 ماده 12 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون به شرح زیر اصلاح می شود:

نامزدهای شاغل غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی و شرکت ها، بانک ها و شرکت ها، بیمه های دولتی، شهرداری ها و مؤسسات دولتی و مؤسسات و شرکت های دولتی که به موجب قانون، مؤسسات و شرکت های ملی و مصادره ای نام برده می شوند. سازمان‌های انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش با استفاده از بودجه و کمک‌های دولتی بر حسب مدت خدمت غیررسمی تا تاریخ 22/11/57 (سازمان‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های تحت پوشش)

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا