استان ها

برگزیدگان مسابقه داستان نویسی ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

به گزارش مخبران خشم ، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در راستای اهداف ژئوپارک جهانی یونسکو با مدیریت ژئوپارک جهانی قشم با هدف معرفی جاذبه های ژئوپارک و میراث جغرافیایی است. دنیای خشم در قالب داستان نویسی کوتاه اتفاق افتاد.
امری کاظمی ادامه داد: دانشجویان از مناطق مختلف جزیره در مجموع 57 جلد داستان دست نویس برای مدیریت ژئوپارک جهانی قشم ارسال کردند و پس از آن آثاری که در دو مرحله توسط کتابخانه های عمومی ارسال شد و حکم نهایی حضور کارشناسان ژئوپارک بود.
وی گفت: پس از خاتمه حكم و سرانجام 10 دانشجو كه مقاله های كوتاه را می نویسند به عنوان نفرات برتر در سایت ژئوپارك معرفی می شوند و همچنین به آنها جایزه نقاشی اهدا می شود.
مدیر ژئوپارک جهانی خشم گفت: 23 داستان نوشته شده توسط این دانشجویان با نگاهی خلاقانه نوشته شده و مربوط به معرفی جاذبه ژئوپارک جهانی خشم است و قصد داریم این نسخه های خطی را در وب منتشر کنیم. سایت ژئوپارک با هدف تشویق دانشجویان بیشتر به سفیران ژئوپارک در حال توسعه است.
به گفته عمری کاظمی؛ یکی از اهداف این پروژه معرفی جاذبه ها ، ویژگی ها و ژئوسنتز موجود در جزیره زیبای کش ، حفاظت و حفظ چهار میراث جزیره (فرهنگی ، طبیعی ، جغرافیایی و انتزاعی) به جهانیان است.
بر اساس این گزارش؛ اسامی برندگان مسابقه داستان نویسی ژئوپارک جهانی قشم عبارتند از:
حنانه دلخخش
ماریام امینی
سعید ملا خالدینی
فرشته اسلامی
زبانه عزرا
فاطمه تاب عدنان – مادیها ایو تیواری – سید ناییما هاشمی
فاطمه بحری – مبینا نخلی
الناز اسلامی – دیانا اسلامی
ماهانا آزاد
محمد پارسا علی پوری

48

دکمه بازگشت به بالا