اقتصادی

حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی مجلس

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و اقلیم شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز سازمان های مادر از جمله وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان حفاظت محیط زیست و همه دستگاه های ذیربط با هم همکاری خواهند کرد تا بتوانیم آب مورد نیاز دریاچه ارومیه را تا مرحله احیا تامین کنیم.

به گزارش مخبران، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و اقلیم شورای اسلامی در نشست کمیسیون با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و اقلیم شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد. دریاچه ارومیه دغدغه مردم، نمایندگان و دوستداران است، محیط زیست است، برای احیای آن نیاز به همه ابزار داریم تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: وزارت نیرو برای احیای دریاچه ارومیه اقداماتی را انجام داده است و از اقدامات انجام شده پیش از این بازدید کرده ایم و در جلسه امروز حمایت های وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفت. نیروها تصمیم گیری شد. سازمان حفاظت محیط زیست و همه دستگاه های مرتبط تصمیم گرفتند وارد کار شوند تا بتوانیم آب مورد نیاز دریاچه ارومیه را تا مرحله احیا تامین کنیم.

عسگری گفت: تصمیم داریم هفته آینده با مسئولان وزارتخانه های نیرو، کشاورزی، جهاد، دفاع و سازمان محیط زیست در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه احیای دریاچه ارومیه دیدار و سپس جلسه ای با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم. معاون رئیس جمهور برای بحث در این زمینه. ماموریت ها باید بر اساس نیاز اعتباری مشخص شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا