بین الملل

دبکا فایل: رونمایی از پایگاه سری پهپادی نمایش قدرت از سوی ایران بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مخبران، نمایش پایگاه سری پهپادهای جمهوری اسلامی ایران همچنان در رسانه های رژیم میانه صهیونیستی در دل رشته کوه های زاگرس بازتاب دارد.

وب سایت دبکا فایل گزارش داد که گروهی منتخب از خبرنگاران ایرانی روز شنبه (28 مه) بیش از 100 هواپیمای بدون سرنشین نظامی را مشاهده کردند. این گروه از خبرنگاران به مدت 45 دقیقه پرواز کردند و چشمان خود را بر روی پایگاهی مخفی در اعماق کوه های زاگرس ایران بستند.

این تیم پس از فرود مورد استقبال سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران قرار گرفت. سرلشکر عبدالرحیم موسوی خطاب به آنها گفت: بدون شک پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین در منطقه هستند. توانایی ما برای ارتقاء پهپادها غیرقابل توقف است.

تارنمای جاسوسی موساد موقعیت زیرزمینی این پایگاه را نشان داد و نوشت که اکثر پهپادها به موشک‌های «غامه-9» که معادل موشک‌های هلفایر آمریکایی است، مسلح هستند.

این وب سایت ادعا می کند که اسرائیل (رژیم) حتی قبل از برنامه ریزی ایران از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای حملات بزرگ آگاه بوده است.

منابع رسانه ای روز دوشنبه گزارش دادند که یگان های پدافندی ارتش موقت صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت در حالت آماده باش کامل هستند.

به نوشته سایت تایمز اسرائیل، یگان‌های پدافند هوایی اسرائیل نگرانی خود را از حمله ایران در پاسخ به «شهادت سید خدایی» تقویت کرده‌اند. نیروهای امنیتی میانی رژیم صهیونیستی از حملات موشکی یا انتحاری گروه های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیم دارند و سامانه های مختلف پدافند هوایی از جمله «گنبد آهنین» در حالت آماده باش هستند.

رژیم موقت صهیونیستی بارها هشدار داده است که پهپادهای ایرانی یک تهدید مهم هستند. وب سایت صهیونیستی آنالیتیکس اخیرا نوشته است که ایران با توسعه زرادخانه عظیمی از پهپادهای رزمی، پتانسیل تغییر بازی در خاورمیانه را دارد.

وب سایت صهیونیستی ژانوس می نویسد، بمب گذار انتحاری، سلاح مرگبار جدید، نه تنها برای متحد استراتژیک اسرائیل در اسرائیل بلکه برای منافع سرزمینی آمریکا نیز تهدیدی قابل توجه است.

این وب سایت با تاکید بر توانایی پهپادهای ایرانی برای عبور از لایه های دفاعی رژیم موقت صهیونیستی، تصریح می کند که ایران فناوری و دانش مورد نیاز برای تولید پهپادها را به غزه که تنها 70 کیلومتر با تاسیسات هسته ای دیمونا فاصله دارد، منتقل کرده است. در ماه می، حماس از هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری پر از مواد منفجره 11 پوندی استفاده کرد. (برای جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ م




این را برای صفحه اصلی مشخص کنید

دکمه بازگشت به بالا