ورزشی

خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حسن زمانی گفت: “من در سال 1997 از این باشگاه استعفا دادم و هنوز هم سخنان خود را دنبال می کنم.” وزارت ورزش و امور جوانان در امور باشگاه و تصمیمات هیئت مدیره مداخله کرد اما این کار توسط خود وزیر صورت نگرفت.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در گفتگو با رادیو ایران اظهار داشت: برخی در وزارت ورزش نمی خواستند رنگ صلح استقلال را به دست بیاورند. من نمی خواهم خودم را از استقلال واقعی و مشکلات مدیریت استقلال رنج ببرم. در دوران حضور من در هیئت مدیره استقلال ، استقلال به دلیل عدم بودجه و تنش ها شناخته شده بود.

وی در خصوص خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: “در یک مقطع ، من مستقیماً مسئولیت نقل و انتقالات را بر عهده داشتم و مطمئن هستم که این اتفاق نخواهد افتاد.” هر وقت دولت نسبت به این دو باشگاه ترحم می کند ، خصوصی سازی وجود دارد. پارلمان مجوز انتقال را صادر کرده است ، اما دلیل عدم وقوع این اتفاق هنوز در دست بررسی است. اگر من وزیر ورزش بودم ، تمام تلاشم را می کردم که این دو باشگاه را واگذار کنم.

این عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمد ساداتموند در استقلال موفق خواهد شد یا خیر؟ وی اظهار داشت: من به احمد ساداتموند توصیه كرده ام كه ​​مدیرعامل استقلال را قبول نكند و امیدوارم كه هرچه سریعتر این شغل را به كارون واگذار كند.

وی ادامه داد: “مدیرعامل نمی تواند شادتر باشد و امیدوارم هر چه سریعتر استعفا دهد.” غریب بهترین انتخاب برای مدیرعامل استقلال است. من 25 نفر را برای مدیرعامل و 20 نفر برای هیئت مدیره در نظر می گیرم و در صورت نیاز لیست خود را به وزیر ارسال می کنم.

دکمه بازگشت به بالا