ورزشی

رحمتی: می‌توانستیم ۱۰ نفره به استقلال ۳ گل بزنیم

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ پس از شکست این تیم مقابل استقلال ، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرک خودرو در یک نشست خبری گفت: من از همه بازیکنانم تشکر می کنم. تیم ما کم است. از روز اول ، او گفت که ما افق طولانی در ذهن داریم. ما بازی را درست شروع نکردیم و گل خوردیم. کم کم کنترل بازی را در دست گرفتیم. دو موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم. در دقیقه 25 این اتفاق افتاد و ما با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دادیم. بین دو قسمت ، وقتی با بازیکنانم صحبت می کردم ، هیچ حرف خاصی نزدم و فقط از نقاط قوت آنها گفتم و به آنها اطمینان دادم که اگر بدون اشتباه بازی کنیم ، می توانیم برنده بازی باشیم. همین اتفاق افتاد در نیمه دوم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. امروز فوتبال بهترین قسمتش را به ما نشان نداده است. اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم از هر 10 نفر 3 بر 2 برنده شویم.

وی در پاسخ به این سال که آیا از نظر روحی آماده ارسال بازیکنانش نیست ، گفت: دو هفته پیش بازیکن پرسپولیس در دقیقه 30 روی بازیکن ما اشتباه مشابهی انجام داد اما داور به راحتی از او عبور کرد. در لیگ قهرمانان آسیا دیدید که مشاریپوف چنین اشتباهی مرتکب شد و تیمش را 10 بازیکن کرد. این یک رویداد است و بازیکن نمی تواند در آن لحظه خاص تصمیمات خوبی بگیرد. به دلیل باران شب گذشته ، زمین کمی لغزنده است و به همین دلیل است. جوانی و بی تجربگی ما را آزار می دهد. به تدریج ، اگر خدا بخواهد ، می توانیم تیم خوب و یکنواختی را در ذهن خود ببینیم.

رحمتی در پاسخ به این سال که آیا شما از دیدار با استقلال چیزی احساس می کنید ، گفت: اگر در مورد بازی سوالی دارید ، بپرسید. در زمینه فنی در خدمت شما هستم.

الزبوری سرمربی شهر خودرو درباره خرید جدید تیمش گفت: من واقعاً از او راضی هستم. در بازی قبلی آنها خیلی خوب بازی کردند و توانستند در اوایل بازی یک پنالتی برای ما بگیرند و در ادامه بازی موقعیت های خوبی برای ما ایجاد کردند. به محض اینکه بتواند با درایت عمل کند و خودش را در موقعیت هدف قرار دهد ، خوب است. انشالله سعی می کنیم کم کم نقص او در امتیازدهی را برطرف کنیم تا مشکلاتمان برطرف شود.

255 252

دکمه بازگشت به بالا