اقتصادیمطالب برتر

سکه های تتر در قیمت آن تاثیر گذار هستند؟ + آموزش خرید تتر

پیش از آن که به پاسخ این سوال بپردازیم باید تفاوت استیبل کوین با ارزهای دیجیتال دیگر را بدانیم. ارزهای دیجیتال یک دهه است که وارد زندگی مردم سراسر دنیا شده اند و هر کدام به طریقی مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین کاربردی که ارزهای دیجیتال دارند و توسط کاربران این حوزه مورد استفاده قرار می گیرند معامله آنها و کسب سود می باشد.شما باید اطلاعات کافی درباره صرافی آنلاین تتر به دست بیاورید.

بهترین قیمت تتر | تبدیل تتر به تومان

ارزهای دیجیتال یک بستر جدید را در بازار های مالی به وجود آورده اند که این امکان را به شما می دهد که به کسب علم د راین حوزه و به دست اوردن تجربه کافی بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید.

هر کدام از ارزهای دیجیتال ماهیت خاص خود را دارند و برای هدف خاصی طراحی شده اند. این مورد را میتوانیم در ارزهای دیجیتال مختلف که هر کدام هدفی را دنبال می کنند مشاهده کنید.

اگر بخواهیم مثالی در این خصوص بزنیم میتوانیم به اتریوم و قرار داد های هوشمند آن اشاره کنیم.اتریوم و قرارداد ها هوشمند آن برای برطرف کردن مشکلاتی که بیت کوین با آن مواجه بود به وجود آمد.

قرار داد های هوشمند اتریوم به شما این قابلیت را می دهد بدون اینکه نیاز به برسی مفاد یک قرار داد باشید و دنبال انجام شدن یا نشدن آن باشید آن شرایط را اعمال و برسی می کند و در صورت درست انجام نشدن بند های قرارداد آن را فسخ می کند.

 

بهترین قیمت تتر | تبدیل تتر به تومان

برای مثال شما ماشین خود را بیمه می کنید اگر این کار از طریق قرار داد هوشمند اتریوم انجام شود در تاریخ های معین وضعیت تعهد طرف های معامله نسبت به قرارداد برسی و اگر قسط بیمه خود را واریز نکرده باشید به صورت اتوماتیک لغو می شود.

این شرایط برای پروژه های مختلف ارزهای دیجیتال متفاوت هستند زیرا هر کدام اهداف خاصی را دنبال می کنند.

دسته دیگر از ارزهای دیجیتال استیبل کوین ها هستند که یک جزء مهم از این مارکت به حساب می آیند.

همانطور که از اسم آنها مشخص است، این ارزهای دیجیتال ارزشی ثابت دارند و قیمت آنها تغییر نمی کند.

استیبل کوین ها نسبت 1:1 با دلار دارند و ارزش آنها همواره برابر یک دلار امریکا می باشد.

میزان سکه های در گردش ارزهای دیجیتال و زمان و مقدار عرضه آنها تاثیر زیادی در قیمت دارد و این یک نکته مهم است که باید آن را همیشه در نظر داشته باشید.

این امر برای ارزهای دیجیتال که قیمت آنها دارای نوسان است صدق می کند اما آیا برای ارز دیجیتال تتر هم همینطور است؟

پاسخ این سوال نه می باشد. همانطور که می دانید ارز دیجیتال تتر استیبل کوین می باشد و میزان تولید و عرضه سکه آن به طوری طراحی شده است که با انجام این کار تغییری در قیمت دلاری آن ایجاد نمی شود.

چگونه با کارت بانکی بدون احرازهویت تتر خریداری کنیم؟

خرید ارزهای دیجیتال در ایران به دلیل احراز هویت های سخت گیرانه پروسه ای پیچیده ای دارد و در اکثر موارد شما باید با ارسال مدارک شناسایی خود به شکلی خاص احراز هویت کنید.

صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج یک صرافی ایرانی معتبر می باشد که سابقه چندین ساله در ارزهای دیجیتال دارد.

شما در این مجموعه امکان این را دارید که با ثبت مشخصات هویت خود به صورت اتوماتیک بدون ارسال مدارک شناسایی با سقفی مشخص اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید.

بهترین قیمت تتر | تبدیل تتر به تومان

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه، یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی است که می توانید از طریق آن خرید ووچر بدون احراز هویت را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی، شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان، ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمیید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای بودن سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
  2. خرید بدون ثبت نام
  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8. قیمت منصفانه
دکمه بازگشت به بالا