حوادث

قاچاقچی حشیش در تور اطلاعاتی پلیس در شرق استان تهران

مخبران/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۲۷ کیلو گرم حشیش در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سردار دلاور القاصی آنلاین ظهر امروز دوشنبه ۲۲ خرداد در جمع خبرنگاران درباره این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با اقدامات اطلاعاتی متوجه نیت قاچاقچیان برای انتقال یک محموله افیونی از طریق محورهای مواصلاتی به دیگر استان ها شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی و هماهنگی قضائی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان در قالب سه تیم عملیاتی به صورت نامحسوس به شهرستان مربوطه اعزام و خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از سواری ۲۷ کیلو ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.

القاصی‌آنلاین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم ، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا