حوادث

کشف ۱۶۸ کیلوگرم حشیش در بهشهر

مخبران/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار”مرتضی میرزایی”، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بهشهر با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان، متهمان را که در یکی از روستاهای آن شهرستان سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف ۱۶۸ کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه های این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد:  این ۲ قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی، با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران، گفت: هرچند ماموریت پلیس در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله ای است ولی توجه به بحث پیشگیری از مصرف و ابتلاء به مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که همواره در دستور اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان مازندران مواد مخدر را از مهم‌ترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل خانواده ها، نگرانی و ناامنی در جامعه دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در مقابله با این بلای خانمان‌سوز از مردم درخواست کرد، با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ساختمان های مسکونی در زمین های منابع طبیعی حومه پاسگاه ورسک این شهرستان خبر داد. 

عبدالله اکبری در تشریح این خبر گفت: قلع و قمع و تخریب اراضی منابع ملی روستاهای بخش ورسک سوادکوه که به صورت غیرمجاز در قالب واحدهای مسکونی انجام شده بوده با حکم مقام قضائی تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: این تخریب ها طی دو فقره حکم قضائی تخریب ساختمان های مسکونی، با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره منابع طبیعی، نماینده دادستان و با حضور مقتدرانه پلیس صورت پذیرفت.

سرهنگ اکبری به شهروندان توصیه کرد: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام نمایند.

دستگیری سوداگران مرگ با ۶ کیلو مواد مخدر در بابلسر 

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در آن شهرستان خبر داد. 

سیدجعفر افضلی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با قاچاقچیان و عاملان فروش مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر و از آنها مقدار تقریبی ۶ کیلو و ۴۰۰گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ افضلی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهم‌ترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

دستبند پلیس ساری بر دستان سارق زورگیر 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک سارق خفت گیری که از عابران پیاده در آن شهرستان سرقت می‌کرد، خبر داد. 

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ ساری مبنی بر زورگیری از وی توسط فردی، مراتب در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ ساری بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت این فرد را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: از دستگیر سارق زورگیر در این عملیات خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت ۴ فقره زورگیری و سرقت اشیائ قیمتی شهروندان معترف شد .

حسن زاده با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بی‌اندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

پلمب لابراتور غیرمجاز لاغری و تناسب اندام در گلوگاه 

فرمانده انتظامی گلوگاه از پلمپ لابراتور غیرمجاز یک واحد سالن لاغری وتناسب اندام در این شهرستان خبر داد 

سرهنگ “محمود کلوانی” در تشریح این خبر گفت: در پی تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک واحد سالن غیرمجاز لاغری و تناسب اندام در این شهرستان با خبر شدند.

وی، افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی، متهم که بدون دارا بودن مجوز و مدارک پزشکی اقدام به ارائه خدمات لاغری و تناسب اندام بانوان در سالن مربوطه به شهروندان می کرد، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در این عملیات که با هماهنگی کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت نیز همراه بود، در بازرسی از واحد متهم دستگاه های ویبراتور، انواع ژل های غیرمجاز و غیره کشف شد.

سرهنگ کلوانی، ضمن بیان پلمب لابراتور غیرمجاز واحد فوق، خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده اقدام به انشار تصاویر نامتعارف مشتریان در فضای مجازی می نمود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا