اقتصادی

مردم در مساله مشکلات اقتصادی باید دشمنان را نشانه بگیرند

مخبران/قم حسینی بوشهری با تاکید بر اهمیت انجام وظایف دینی و اسلامی گفت: مردم باید از نظر مشکلات اقتصادی دشمن را مورد هدف قرار دهند چرا که این چالش ها به دلیل مبارزه ما با مستکبران و حمایت از مردم مظلوم و مظلوم به وجود آمده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم امروز 3 شهریور در دیدار با محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تمرکز دولت بر اقتصاد باید باعث شود مردم احساس کنند جامعه ما علوی است. و مذهبی و در عین حال دچار مشکل است، مستضعفان دنیا حساس هستند و در بعد داخلی به آنها توجه لازم می شود.

وی ادامه داد: ماهیت حاکمیت کشور و آرمان های حاکم با دیگر کشورها متفاوت است. از آنجایی که آرمان های ما مبتنی بر پیامبران الهی است، منحصر به جامعه داخلی نیست و بر مبارزه با ظلم در سراسر جهان متمرکز است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: همانطور که در غم و شادی ملت خود شریک هستیم، نسبت به مصائب و مظلومیت همه مردم جهان که نشات گرفته و ریشه در بینش امام راحل دارد، حساس هستیم. . آموزه های دینی.

وی ادامه داد: در سال های پس از انقلاب اسلامی در زمینه پیوند و تبیین آرمان های انقلاب با معارف صحیح الهی کار چندانی صورت نگرفته است و در این راستا باید به تبیین و روشنگری بیشتر توجه شود. .

یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: انقلاب اسلامی به دلیل تمرکز بر مردم مظلوم در پهنه فراسرزمینی مورد خشم دشمن قرار گرفت و تحریم های فلج کننده علیه آن اعمال شد که این امر مردم را با مشکلات اقتصادی مواجه کرد.

حسینی بوشهری با تاکید بر اهمیت انجام وظایف دینی و اسلامی گفت: مردم باید از نظر مشکلات اقتصادی دشمن را مورد هدف قرار دهند چرا که این چالش ها به دلیل مبارزه ما با مستکبران و حمایت از مردم مظلوم و مظلوم به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه باید مردم را به عنوان دوران دفاع مقدس به سکو بیاوریم افزود: جامعه ما هنوز به عمق جنگ نرم دشمن پی نبرده است و دشمن جنگ ترکیبی را علیه انقلاب به راه انداخته است. قدرت و قدرت پس در این شرایط باید از مکانیسم مناسب استفاده کرد، بیایید این حمله را در خود ایجاد کنیم.

امام جمعه قم با تقدیر از اقدامات دولت سیزدهم و تداوم تبعیت، یادآور شد: دولت باید در انتخاب تیم ها و افراد خاص دقت بیشتری داشته باشد. همدلی به تنهایی برای حل مشکلات مردم کافی نیست و برای رسیدن به حد مطلوب، همه سیاستمداران باید همدل باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا