حوادث

خزانه‌داری دشمنان وزارت جنگ علیه کشور است/همه انبارها باید شناسنامه‌دار شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه دشمن وزارت اقتصاد و خزانه‌داری خود را به وزارت جنگ علیه کشور ما تبدیل کرده است، گفت: باید بر اساس برنامه و هدفمند با مفاسد و جرایم اقتصادی مقابله شود.

به گزارش مخبران، سردار حسین رحیمی در همایش روسای پلیس‌های امنیت اقتصادی کشور با اشاره به اینکه امروز تمرکز دشمنان در مقابله با کشور ما جنگ هیبردی و ترکیبی با محوریت مسائل و موضوعات اقتصادی است، اظهارکرد: دشمنان با تمرکز بر مسائل اقتصادی امروز هجمه همه جانبه خود را بر محور مسائل اقتصادی دنبال می‌کنند به گونه‌ای که می توان گفت، دشمن وزارت اقتصاد و خزانه‌داری خود را به وزارت جنگ علیه کشور ما تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام وقت و تمام قد علیه مفاسد و جرایم اقتصادی اقدام جهادی و انقلابی داشته باشیم و روز به روز در این حوزه بهتر و بیشتر بدرخشیم، گفت: شما با عملکرد خوب و شایسته خود می‌توانید جایگاه حساس، خاص و استراتژیک پلیس امنیت اقتصادی را برای جامعه تبیین و تشریح کنید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و با توجه به حساسیت و اهمیت مسائل اقتصادی و هجمه‌های همه جانبه و شبیخون دشمنان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد راه‌اندازی شد، گفت: باید با عملکرد مناسب خود شأن و جایگاه پلیس امنیت اقتصادی را نشان دهیم و جایگاه واقعی این پلیس را به نمایش بگذاریم.

رحیمی با اشاره به اینکه همه پلیس‌های امنیت اقتصادی تا پایین‌ترین رده‌ها در سطح شهرستان‌ها باید مسائل و موضوعات اقتصادی حوزه خود را احصا و افق ماموریتی خود را مشخص کنند، گفت:‌ باید بر اساس برنامه و هدفمند با مفاسد و جرایم اقتصادی مقابله شود. بدانید که امروز پلیس امنیت اقتصادی در نوک پیکان مقابله با دشمنان و بد اندیشان و مخالفان کشور و مردم قرار دارد و باید با رویکرد جهادی و انقلابی در این عرصه از حریم مردم و کشور دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان و بدخواهان به مطامع خود که در حقیقت وارد کردن فشارهای اقتصادی به مردم است بیش از این دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت‌های ستادی با رویکرد جدید در حال انجام و پیگیری است، گفت: تیم‌های نظارتی از استان‌های مختلف بازدید خواهند کرد. فراموش نکنید که ما در مقابل مردم و در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشیم و کوچکترین کم کاری پذیرفتنی نیست. مشکلات و کمبودها وجود دارد و با همه این تفاسیر هیچ بهانه و عذری در این حوزه پذیرفتنی نیست و باید ماموریت‌ها و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی با قدرت پیگیری و انجام شود.

رحیمی با اشاره به اینکه فرمانده کل انتظامی کشور امسال را سال جهش پلیس اقتصادی نامگذاری کرد، اظهارکرد: با توجه به رهنمودها و فرامین فرمانده کل انتظامی کشور حجت بر ما تمام است و هیچ عذر و بهانه‌ای در انجام ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی باقی نمی‌ماند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون سازمانی از جمله قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قرارگاه اقدامات مشترک نیروهای مسلح و.. گفت: پلیس در خط مقدم برخورد و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی کشور است که باید محوریت این گونه جلسات را با عملکرد خوب خود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارتقاء سازمان پلیس برای بالا بردن کیفیت انجام ماموریت‌هایمان هستیم، اظهارکرد: با اقدامات و تغییرات صورت گرفته در ساختار پلیس امنیت اقتصادی به دنبال چالاک‌سازی این پلیس هستیم. حوزه ماموریتی پلیس امنیت اقتصادی بسیار گسترده، مهم و در ابعاد مختلف دیگر اجتماعی، سیاسی و … تاثیرگذار است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه در حوزه اطلاعاتی باید تهدیدات شناسایی و احصا شده و برآورد دقیقی از این موضوعات انجام شود، اظهارکرد: باید براساس تهدیدات نشانگاه‌های اقتصادی کشور در فضای حقیقی و مجازی شناسایی شوند.

وی هچنین با بیان اینکه طرح واپایش انبارها با قدرت در حال انجام است، گفت: برای هر انباری باید شناسنامه تشکیل شود و اشراف اطلاعاتی کامل بر وضعیت انبارها وجود داشته باشد به گونه‌ای که امکان سوءاستفاده برخی محکتران از این ظرفیت فراهم نشود.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا