ورزشی

مصاحبه کاپیتان استقلال با فردوسی‌پور جنجالی شد

روزبه چشمی هافبک ملی پوش مقابل دوربین عادل فردوسی‌پور قرار گرفت و با او پیرامون مسائل مهم ورزشی و غیر ورزشی زندگی خود صحبت کرد. این حضور سر و صدای زیادی به راه انداخت و عده‌ای مدعی شدند به خاطر رابطه خوب جواد نکونام با فردوسی‌پور اجازه حضور روزبه در این برنامه داده شده است اما ظاهرا اصل قضیه چیز دیگری است.

مصاحبه روزبه چشمی با عادل فردوسی‌پور مدت‌ها قبل ضبط شد و حتی برخی از مربیان استقلال معتقدند این دو نفر زمانی روبروی هم نشستند که جواد نکونام هنوز حضورش در استقلال قطعی نشده بود به همین خاطر قضیه اصلاً ارتباطی به سرمربی کنونی استقلال ندارد و قوانین انضباطی مد نظر او ندارد اما تمام بازیکنانی که با استقلال قرارداد دارد یا با این باشگاه در روزهای آینده قرارداد می‌بندند موظفند قانون ویژه‌ای که جواد نکونام گذاشته را اعمال کنند.

بر اساس این قانون، استقلالی‌ها اجازه ندارند بدون کسب تکلیف از کادر مدیریت باشگاه و اجازه گرفتن از خود جواد نکونام در هیچ مصاحبه تصویری شرکت کنند و اگر چنین کاری انجام بدهند با برخورد جدی سرمربی تیم مواجه خواهند شد. در همین رابطه چهارشنبه ظهر شنیدیم نکونام به بازیکنان استقلال در حال حاضر توصیه کرده با توجه به شرایط حساس استقلال، حرف‌های هر کدام از آنها می‌تواند سر و صدای زیادی راه بیندازد و بازتاب منفی برای تیم به ارمغان آورد روی همین اصل فعلاً بازیکنان استقلال فعلا اجازه نشستن روبروی مجریان تلویزیونی و مصاحبه را ندارند و در آینده هم برای انجام چنین کاری باید اجازه بگیرند.

258258

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا