ورزشی

نکونام مردانگی کرده هنوز در استقلال مانده است

سپهر ستاری؛ محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد و ابراز نگرانی از شرایط تیم قبل از فصل بیست و سوم لیگ برتر گفت: ما پشت سر هم از بیرون باشگاه ضربه می خوریم و چوب لای چرخ تیم می گذارند و آدم هایی که دشمن استقلال هستند تیم را اذیت می کنند. استقلال را سم پاشی می کنند تا این تیم مدعی نباشد.

نوری ادامه داد: وقتی شرایط اینگونه است و ما از این طرف و آن طرف ضربه می خوریم خودمان که نباید ضربه بزنیم. باید دست به دست هم بدهیم و مدیریت باشگاه خواسته های جواد نکونام را عملی کند و با بازیکنانی که می خواهد قرارداد ببندد. باشگاه وظیفه دارد تا جایی که می شود خواسته های سرمربی را اجرا کند.

او درباره انتقادات جواد نکونام از شخصی داخل باشگاه استقلال نیز گفت: آن آقا اصلا عددی نیست و الکی او را بزرگ کردند. ولی اینکه جواد نکونام از او اسم می برد یعنی این شخص به تیم ضربه می زند و حتما قضیه ای دارد. من دو سه سال پیش علیه آقای م.ب مصاحبه کردم اما حامیانش موضع گرفتند. او از زمان واعظ آشتیانی به استقلال آمده و حتی در فینال جام حذفی که با شفر قهرمان شدیم با پسر آقای جهانگیری آمده بود در حالی که حضورش لازم نبود و فقط می خواست قدرت نمایی و به تیم نفود کند.

نوری همچنین درباره صحبت های علی خطیر درباره قهرمانی استقلال زمان مجیدی با بودجه ۸۰ میلیاردی، در حالی که مشخص شده دو برابر این عدد در آن زمان هزینه شده گفت: به نظرم جواد نکونام هم تا اندازه ای گنجایش دارد و تا حدی می تواند صبور باشد. تا الان هم مردانگی کرده و شاید اگر من جای او بودم اینقدر صبر نداشتم چرا که اعتبارش را در استقلال گذاشته است. اگر تیم نتیجه نگیرد هفته پنجم یا ششم همین افرادی که الان حمایت می کنند علیه او می شوند و انتقاد می کنند.

او در ادامه گفت: همان طور که گفتم ما نباید خودمان را تخریب کنیم و مدیر و سرمربی باید دست به دست هم بدهند. همین الان هم دیر شده و مدیریت باید برنامه های نکونام را بگیرد. ما از بیرون حمایت می کنیم چرا که می دانیم خارج از باشگاه نیز مسائلی علیه نکونام است که با اتحاد می توان از بین برد.

نوری با بیان اینکه سرمربی و هوادار باید تکلیف خود را بداند گفت: خطیر باید همه جوانب را بسنجد و اگر موضوعی وجود دارد داخل باشگاه حل کند نه اینکه در صحبت هایش به صورت عمومی مطرح کند. باید برنامه کادرفنی را بگیرد و بگوید تا چه اندازه می تواند هزینه کند و شفاف سازی صورت بگیرد تا هم نکونام و هم هواداران تکلیف شان را بدانند.

او در پایان گفت: صبر هواداران هم لبریز شده و این اصلا خوب نیست. من نگران و ناراحتم که داخل و بیرون باشگاه همه جمع شدند تا به استقلال ضربه بزنند. متاسفانه ما با دشمن طرف هستیم. تا شروع بازی ها واقعا زمان زیادی نمانده اما ما نه یار گرفتیم و نه وضعیت خوبی داریم.

257 251

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا