ورزشی

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا/ فرار استرالیا از شکست مقابل چین

به گزارش شفاف ، چیبا سیتی ژاپن امروز (سه شنبه) میزبان هشت دیدار بود که آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا است. تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در این مرحله از ساعت 5 صبح به مصاف پاکستان رفت.

در این بازی تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر ، 25 بر 20 ، 25 بر 19 و 25 بر 15 پاکستان را شکست داد تا با سه برد متوالی و 9 امتیاز به مرحله بعد در گروه B صعود کند.

در دیگر دیدارهای روز سوم مسابقات ، تیم ملی استرالیا به مصاف چین رفت. استرالیا توانست با نتیجه 2-1 پشت سر چین بازگردد و چین را شکست دهد.

روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا:

پاکستان 0-3 ایران

کویت 3 – ازبکستان

قطر 3-0 بحرین

کازازستان 0-3 عربستان

تایلند 3-1 هنگ کنگ

نوع 3 – 1 کره جنوبی

چین 2-3 استرالیا

ژاپن 3-0 هند

به گزارش شفاف ، تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی مردان آسیا فردا (چهارشنبه) استراحت می کنند و این مسابقات از روز پنجشنبه ادامه می یابد. در مرحله دوم مسابقات ، تیم های اول و دوم از چهار گروه ابتدایی در دو گروه E و F و تیم های سوم و چهارم از گروه های مرحله اولیه G و H در دو گروه به رقابت می پردازند.

بدین ترتیب تیم ملی ایران در دور دوم با پاکستان F ، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F قرار گرفت. برای ورود به مرحله بعد والیبال ایران باید با کره جنوبی و چین تایپه بازی کند. پس از مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ، 16 تیم از 21 تا 28 سپتامبر در ژاپن بازی می کنند.

دکمه بازگشت به بالا