حوادث

پیشگیری از جرم نیازمند مشارکت همگانی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر اینکه جامعه نقش موثری در تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرم دارد ، گفت: پیشگیری از وقوع جرم با مشارکت و مساعدت اعضای جامعه محقق می شود و همه در این زمینه نقش دارند.

به گزارش مخبران ، سردار مهدی معصوم بیگی وی اظهار داشت: چشم انداز جدید جامعه مبتنی بر همکاری و همکاری کارگزاران و شهروندان به روشی خلاقانه ، داوطلبانه و حداکثر با نگاه به ایمنی است. این به معنای درک کلی امنیت و نظم عمومی است. این یک نگاه سازنده از “پلیس مردم” و “مردم پلیس” است.

وی تولید امنیت را یک وظیفه عمومی دانست و گفت که “برخورداری از امنیت ، حق عمومی همه مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری نازا گفت: برای دستیابی به چشم انداز امنیت اجتماعی پایدار در جامعه ، تعیین مشارکت و مشارکت مردم مهم است. همه ما باید به طور فعال در پیشگیری از جرم ، تأمین امنیت جامعه و ایجاد نظم عمومی مشارکت داشته باشیم که این امر به درک صحیح و متقابل نیاز دارد.

وی امنیت و مشارکت را یک وظیفه عمومی خواند و گفت: “چهره مشترک مردم و پلیس تولید و حفظ امنیت است. اگر چنین تفکری حاکم باشد ، شاهد رشد بیشتر اقدامات و امنیت خواهیم بود.

رئیس اداره پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه افزایش اعتماد عمومی به پلیس مهم و مهم است خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مستمر ، دوگانه ، افزایش قدرت پاسخگویی و جلب اعتماد ، یعنی افراد بیشتری در روند ترحم. پلیس باید فداکاری ها ، فداکاری ها و خدمات مداوم و مداوم خود را اعلام کند و به پلیس اطلاع دهد که برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و افزایش سطح اعتماد در جامعه به پروژه های ابتکاری و خلاقانه نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس پیشگیری ناجا کلانتری و ایستگاه های بازرسی را پیشگامان ماموریت ناجا دانست: تمرکز بر پیشگیری از جرم و افزایش رضایتمندی عمومی و نیاز به همکاری شهروندان با کلانتری ها و ایست های بازرسی در اجرای پروژه ها مقدمه آن برای پیشگیری از جرم و مشارکت در انطباق با قوانین و مقررات است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا