حوادث

کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد در گمرک

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی نازا از بازداشت 135 تن خاک ، هجوم دام غیرقابل استفاده و دستگیری 6 متهم در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش مخبران ، سرهنگ هادی رفیع کیا در تشریح این خبر گفت: کارشناسان با ثبت کالاهای گمرکی و انجام عملیات فنی و تخصصی پلیس در چندین تریلر حامل دام در مرکز نظارت بر پلیس گمرک نازا اسکان داده می شوند. اقدامات مشکوک بندرانجلی.

وی گفت: این موضوع با هماهنگی پلیس امنیت مالی مستقر در استانهای حمل و نقل کالا و با توجه به این که کلیه حمل و نقل ها آذربایجان غربی در نظر گرفته شده بود ، انجام شد.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در تحقیقات اولیه همکاران مشخص شد که از تمام ذرت های گاو برای پوسیدگی ، کپک زدن و دامداری استفاده نشده است.

رافی کیا با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را در هشت میلیارد واقعیت تخمین می زنند ، اضافه کرد: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش وب سایت پلیس ، رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا ، از همکاری مردم محلی با پلیس تشکر کرد و از آنها خواست هرگونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز را از طریق 110 مورد اضطراری پلیس گزارش دهند. با برداشتن موانع به تولید داخلی کمک کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا