حوادث

ضرورت تسریع در روند هوشمندسازی کلانتری ها

فرمانده ناجا با تأکید بر لزوم تسریع در روند کار در کلانتری ها اظهار داشت: پلیس در تلاش است تا خدمات کوتاه مدت را در مدت زمان کوتاهی به مردم ارائه دهد.

به گزارش مخبران سردار حسین اشتری عصر امروز برای ادامه گشت و گذار در استان چهارمحال و بختری از کلانتری 13 امام خمینی (ره) شهرکارد بازدید کرد.

فرمانده انتظامی ضمن تقدیر از کارکنان کلانتری های سراسر کشور گفت: قطعاً کلانتری ها نقش بسزایی در افزایش سطح امنیت عمومی دارند.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: کلانتری ها واسطه بین خیابان ها و محله های ناجا و شهر هستند و مطمئناً می توانند با آموزش و آگاهی منجر به افزایش سطح اعتماد به نفس عمومی و افزایش مشارکت عمومی شوند.

وی ادامه داد: دقیقترین خواسته های مردم مطمئناً توسط پلیس شنیده می شود و کلانتری ها در عملیات خود چنان موفق هستند که در منطقه حفاظت شده خود ایمن هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس اشتری ، که ادعا می کند اشراف اطلاعاتی در عملکرد موفقیت آمیز کلانتری ها مثر است ، وی گفت: در بسیاری از موارد ، این اشراف اطلاعاتی با مشارکت مردم در خوابگاه ها و محلات ، به دلیل اعتماد مردم به پلیس ایجاد می شود. این محله شما است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا