استان ها

پیگیری جدی مصوبات دولت در مورد بورس

وزیر دارایی با تاکید بر اینکه دولت تسلیم احساسات بازار نمی شود، گفت: مصوبات دولت در خصوص بورس با جدیت پیگیری می شود و اجازه خروج از آن وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوجی روز گذشته در حاشیه نشست هیات گفت وگوی بخش دولتی و خصوصی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اعلام بسته ده برابری در بورس تاثیرگذار بوده و روند ماه های آینده نشان داده است که شرایط مساعدی حاکم است. اما رویدادها و سیاست‌هایی در عرصه بین‌الملل در داخل رخ داده است که مجموع آنها درجاتی از عدم اطمینان را در بازار سرمایه ایجاد کرده است.

وی در خصوص اعلام موضوع زیر سوال بردن تغییر سیاست های دولت در بازار سرمایه گفت: اعلام چنین اخباری ابهام ایجاد می کند که بر اساس جلساتی که در ستاد مالی برگزار شده باید تا امروز اعلام کنم. دولت، این همان چارچوبی است که در بهمن 1400 دستور کار دولت بود.

وزیر دارایی با تاکید بر اینکه توقع دولت از تولید، اقتصاد و بانک مرکزی در این زمینه خدشه دار نمی شود، گفت: اقدامات هماهنگ نهادهای مالی دولت باید به گونه ای باشد که شبهه رفع شود. و بی اعتمادی

خاندوجی بیان کرد: وضعیت بازار سرمایه باید با همه متغیرهای داخلی و خارجی که بر کل اقتصاد ایران تاثیر می گذارد تحلیل شود و جایگاه ستاد اقتصادی دولت بر تقویت اساسی و اساسی آن متمرکز است.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا