علمی و پزشکی

چکاپ کامل قلب در تهران

بیماری قلبی یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان است. از طرفی افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند باید به صورت دوره ای تحت درمان قرار گیرند چک کامل قلب در تهران که باید انجام شود. آزمایش‌های قلبی از روش‌های مختلفی برای ارزیابی عملکرد و ساختار قلب استفاده می‌کنند. مراجعه به معاینه قلب در زمان مناسب می تواند از خطرات و عوارض بی شماری جلوگیری کند. بنابراین بررسی کامل قلب با تجویز متخصص قلب بسیار مهم است. در این مقاله در مورد روش های مختلف صحبت خواهیم کرد چک کامل قلب در تهران مطالب مفیدی ارائه دهید. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چک کامل قلب در تهران

روش های مختلف غربالگری قلب و عروق

راه های جدید زیادی برای تشخیص بیماری های قلبی عروقی وجود دارد. این اقدامات با استفاده از تجهیزات و تجهیزات پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی انجام می شود و هر یک اطلاعات خاص و دقیقی را در اختیار متخصصان قلب قرار می دهد. این اطلاعات تاثیر بسیار مهمی در روند درمان بیمار دارد. به بررسی روش های مختلف ادامه دهید چک کامل قلب در تهران ما پرداخت می کنیم.

آزمایش های پزشکی

در ابتدای معاینه کامل قلب، متخصص قلب، آزمایشات بالینی لازم را انجام می دهد. در این تست ها شرح کاملی از وضعیت بیمار گرفته می شود و عادات و رفتارهای روزانه بیمار مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در این مرحله، بیمار در مورد ورزش، رژیم غذایی، سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل به پزشک توضیح می دهد. پزشکان مربوطه نیز فشار بیمار را گرفته و اعداد به دست آمده را در پرونده بیمار ثبت می کنند.

من دارم آزمایش می کنم

برای آزمایش های مختلف، نمونه خون یا ادرار بیمار گرفته می شود. این تست ها با تجزیه و تحلیل نمونه های دریافتی، مشکلات و بیماری های مختلف را بررسی می کنند. بررسی تعداد گلبول های قرمز، قند خون، چربی خون، نحوه عملکرد غده تیروئید و … ممکن است در بروز بیماری های قلبی عروقی دخیل باشد.

الکتروکاردیوگرافی

الکتروکاردیوگرافی معمولا به عنوان ECG شناخته می شود. ECG قلب یکی از رایج ترین روش های اندازه گیری عملکرد قلب است چک کامل قلب در تهران وجود دارد. در این روش با چسباندن الکترودهای کوچک به قفسه سینه بیمار، نمودارها و منحنی های مختلفی به وجود می آید. الکتروکاردیوگرام ضربان قلب را اندازه گیری می کند و اطلاعاتی در مورد آریتمی ارائه می دهد.

چک کامل قلب در تهران

کاردیوگرافی محیطی

نام دیگر اکوکاردیوگرافی اکو قلب است. در این روش از امواج صوتی برای دریافت تصاویر متحرک عملکرد قلب استفاده می کنند. اکوکاردیوگرافی قلب نوعی سونوگرافی است که اکوکاردیوگرافی قلب و عروق و قلب و عروق را شناسایی می کند.

تست استرس ورزش

تست ورزش فرآیندی است که در آن قلب به موقعیت های مختلف پاسخ می دهد. در این فرآیند، یک دستگاه معاینه الکتروکاردیوگرافی به بیمار متصل می شود و قلب در حین ورزش ارزیابی می شود. دویدن روی تردمیل و دوچرخه سواری ثابت برخی از تست های ورزشی هستند. ضربان قلب و تنگی نفس می تواند نتایج مفیدی را برای مشکلات و بیماری های مختلف قلبی ارائه دهد.

تست استرس هسته ای

آزمایش فشار هسته ای مشابه اسکن قلب هسته ای است. این تکنیک تصویری از انفارکتوس میوکارد از طریق پزشکی هسته ای است چک کامل قلب در تهران انجام شده. در اسکن قلب هسته ای، یک ماده رادیواکتیو ایمن به داخل سیاهرگ تزریق می شود. با تزریق ماده تزریق شده به گلبول های قرمز، می تواند در قلب و ماهیچه های آن گردش کند. تصاویر از مانیتور مشکلاتی مانند بیماری عروق کرونا و درد قفسه سینه و تنگی نفس را نشان می دهد.

تصویربرداری

تصویربرداری قلب به دو روش سی تی اسکن و ام آر آی انجام می شود. نتایج تصویربرداری ممکن است بیماری های قلبی عروقی، بیماری مادرزادی قلبی، بیماری عروق کرونا، بیماری دریچه قلب، تنگی و انسداد شریان ها، انفارکتوس میوکارد و وجود توده در قلب را شناسایی کند. تصویربرداری قلب برای کودکان و بزرگسالان در تمام سنین اعمال می شود.

آنژیوگرافی

آنژیوگرافی عروق کرونا مدرن ترین و دقیق ترین روش برای تشخیص بیماری ها و مشکلات قلبی است. در این روش یک برش کوچک در ناحیه کشاله ران یا مچ ایجاد می شود. سپس با قرار دادن یک لوله کاتتر نازک آن را به سمت عروق مورد نظر هدایت می کنند. رنگ کنتراست در لوله کاتتر وارد می شود و شفافیت کافی برای دریافت تصاویر دریافتی آنها فراهم می کند. آنژیوگرافی بهترین راه برای آزمایش انسداد عروق کرونا است.

مناسب ترین زمان برای انجام چکاپ کامل قلب است

بیشتر بیماری های قلبی علائم مشابهی دارند. این علائم می تواند اضطراب باشد و مراجعه به متخصص قلب را آسان تر کند. علائم و نشانه های شایع بیماری قلبی عروقی شامل درد قفسه سینه، تپش قلب، تنگی نفس و سرگیجه است. متخصص می تواند با گرفتن شرح حال بیمار و انجام معاینه فیزیکی اولیه، نوع بیماری را تعیین کند. برای تشخیص نهایی و دقیق تر از روش های خاصی استفاده می کند. در این مدت آزمایش ها و آزمایش های مختلفی را سفارش می دهند. قبل از انتخاب گزینه درمانی مناسب، معاینه کامل در تهران الزامی است.

هزینه چک کامل قلب در تهران

هر یک از روش های مورد استفاده در ارزیابی و غربالگری قلب قیمت خاص خود را دارد. از طرفی هزینه بازرسی کامل در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین عامل در هزینه آزمایش قلب، نوع تجهیزات موجود در آزمایشگاه است. دستگاه های جدیدتر و بهبود یافته، علاوه بر ارائه نتایج دقیق تر از عملکرد قلب، از سرعت عمل سریع تری نیز برخوردارند. تشخیص زودهنگام بیماری در درمان بیماری بسیار مهم است. همچنین، دانش، تجربه و مهارت های متخصص قلب مسئول روش تشخیصی ممکن است قابل توجه باشد.

چک کامل قلب در تهران

رفتن پیش دکتر

در مطالب فوق به بررسی اهمیت انجام معاینه کامل قلب و روش های مختلف پرداخته ایم. الکتروکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، ورزش و معاینه هسته ای، آنژیوگرافی و تصویربرداری از روش های اصلی هستند. چک کامل قلب در تهران وجود دارد. شما دکتر هستید ابراهیم حاجی زاده، متخصص قلب و فلوشیپ مداخله ای قلب (جراحی مداخله ای و تهاجمی قلب) می تواند به مطب تهران مراجعه کند. دکتر. خدماتی مانند درمان واریس توسط ابراهیم حاجی زاده; آنها کنترل استرس، آریتمی درمانی و غیره را به بیماران خود در مطب ارائه می دهند. بیماران ممکن است خدمات دیگری مانند آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی را دریافت کنند که می تواند توسط دکتر دکتر خریداری شود. حاجی زاده فردا در یکی از مراکز درمانی بستری می شود.

دکتر. تماس با دفتر ابراهیم حاجی زاده:

آدرس: تهران – بالاتر از میرداماد – خیابان منجر نژاد – پ. 53 – واحد 9 – دکتر. کلینیک قلب جربان

جهت تماس و واتساپ شماره موبایل: 09393333167 – 02149229112

دکتر. وب سایت ابراهیم حاجی زاده: https://drhajizade.com

دکتر. صفحه اینستاگرام ابراهیم حاجی زاده: https://www.instagram.com/dr.ebrahimhajizadeh

دکمه بازگشت به بالا