اجتماعی

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان

مخبران/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان در سفرهای نوروزی افزایش یافته که علت ۶۵ درصد از این تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با مخبران، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری و بارشی گزارش نشده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا