عمومیمطالب برتر

برای دیدن پست های افرادی که اکانت آنها خصوصی است در اینستاگرام چه کار کنم ؟

پست های افرادی که اکانت آنها خصوصی

اینستاگرام محیطی جذاب است که تقریبا می‌توان گفت بیشتر افراد در آن یک پیج پرایوت و اکانت برای خود ساخته اند تا از این محیط و فضای جذاب استفاده کنند. در ایران نیز استفاده از برنامه اینستاگرام بسیار زیاد شده است. این برنامه اختیاراتی به کاربران داده است که قفل کردن و شخصی سازی پیج یکی از آنها می‌‌باشد.

معمولا برخی از افراد به دنبال آنند تا پست‌های یک شخص خاص را فالو کنند، اما با مراجعه به پیج و دیدن پیج متوجه می‌شوند که پیج کاربر مورد نظر پرایوت است و این بدان معناست که فرد نمی‌تواند به پست‌های آن پیج دسترسی داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با این موضوع که می‌توان پست‌های یک پیج پرایوت را مشاهده کرد یا خیر، آشنا کنیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.

روش‌های کمی‌برای دیدن فالو کنند دیگران وجود دارد. خیلی از آن‌ها تضمین شده نیستند، در واقع کسانی که پروفایل خصوصی دارند هدفشان این است که کسانی را که پروفایل آن‌ها را مشاهده می‌کنند را کنترل کنند.

کاملا می‌دونیم که این جوابی نیست که شما منتظرش بودید، با این حال مگر این که شما در اینستاگرام بلاک شده باشید یا این که آن فرد با صراحت به شما اجازه ندهد که او را فالو کنید. این ارزش تلاش را دارد. نگران نباشید گلوله را بچرخانید و دکمه فالو را فشار دهید.

در پیج پرایوت‌های خصوصی اینستاگرام این اجازه به کاربران داده شده تا آن‌ها تصمیم بگیرند چه کسانی را قبول کنند و چه کسانی را قبول نکنند. وارد پیج آن‌ها شوید و دکمه فالو کردن را بزنید و سپس منتظر قبول و یا رد درخواست خود باشید. متاسفانه در صورت رد شدن درخواست شما شما خبردار نمی‌شوید و فقط در صورت قبول شدن درخواستتان اینستاگرام به شما خبر می‌دهد.

در صورتی که شما دوباره وارد آن پروفایل شوید، اگر درخواست شما رد شده باشد شما گزینه فالو کردن را مشاهده می‌کنید و در صورتی که هنوز واکنشی نسبت به درخواست شما نشان داده نشده باشد شما گزینه درخواست ارسال شده است را مشاهده می‌کنید.

پیج پرایوت‌های خصوصی اینستاگرام واقعا خصوصی هستند. اینستاگرام در زمینه محافظت از امنیت کاربران بسیار جدی می‌باشد، بنابراین آن‌ها راهی را برای باز شکستن این قوانین باز نمی‌گذارد. با این حال برخی برنامه‌ها وجود دارند که به وسیله آن‌ها می‌توان وارد پیج پرایوت‌های خصوصی شد.

این برنامه‌ها پیج پرایوت‌های خصوصی افراد را به شما نشان می‌دهند. این به طور کامل روشن نیست که این برنامه‌ها این کار را چگونه انجام می‌دهند، بنابراین ما برخی از آن‌ها را امتحان می‌کنیم.

بر اساس جست و جوهای ما خیلی از این وبسایت‌ها به دلیل مسائل امنیتی بسته شده اند. مرورگر من حتی اجازه نده من بیشتر صفحات را باز کنم، این نشانه ای است که شما احتمالا نباید امنیت خود را در این وب سایت‌ها به خطر بیاندازید .

دیگران شما را به لینک‌های به ظاهر سایه دار که نیاز به ارائه اطلاعات بیش از حد شخصی شما دارند، و یا پر کردن یک نظرسنجی که به نظر می‌رسد احتمالا یک ویروس را دانلود کنید توصیه می‌کنند. باز هم توصیه نمیکنیم امنیت سایبری خود را خطرناک کنید تا سعی کنید شخصیت اینستاگرام را ببینید ممکن است حتی کار نکند.

اگر برای به دنبال آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت هستید این مقاله را از دست ندهید، در ادامه آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام را می‌توانید مطالعه کنید.

امروزه اینستاگرام از محبوب ترین ابزار‌‌های ارتباطی عصر دیجیتال به شمار می‌رود. این اپلیکیشن با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و کامپیوتر باعث استفاده گسترده‌تر کاربران و مجبوبیت بیش از پیش خود در دنیای مجازی شده است.

با استفاده از اینستاگرام می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید. نوع پیج و زمینه فعالیت در اینستاگرام می‌تواند مختلف باشد: پیجی شخصی با محتوای پرایوت، پیجی شخصی با محتوای پابلیت و یا یک پیج کاری با ارائه خدمات و محصولات مختلف در تمامی‌زمینه‌های فروش و حتی با خرید ممبر می‌تواند در اینستاگرام فعالیت کند. در ادامه این نوشتار آموزش دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا در جهان، اینستاگرام به یکی از قدرتمند ترین بازارهای فروش و ارائه محصول تبدیل شده است. بستری ویژه که علاقه مندان می‌توانند در آن فعالیت کرده و طعم شیرین یک کسب و کار نوین و حتی سبکی متفاوت از زندگی را تجربه کنند.

همچنین می‌توانند به دور از هرگونه محدودیت برای انجام فعالیت‌های گوناگون با هر طرز فکر، عقیده، نژاد، ملیت با تمام مردم جهان ارتباط بگیرند. روزمرگی‌های خود را به اشتراک بگذارند، بلاگری کنند، استعداد خود را در معرض دید عموم قرار دهند و شناخته شوند. اگر شما همم به دیدن پست‌های پیج‌های پرایوت علاقمند هستید در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی عکس‌ها و ویدئوهای خود را در محیط اینستاگرام آپلود کنند اما با این حال گزینه پرایوت (Private) یا خصوصی را هم در نظر گرفته تا کاربرانی که تمایل به شخصی سازی پیج پرایوت خود دارند بتوانند پیج خود را محدود کرده تا سایر افراد برای عضویت در پیج پرایوت آن‌ها یا به قولی فالو کردنشان با ارسال درخواستی مبنی بر فالو کردن (Request) و تایید از طرف صاحب پیج بتوانند جزء فالوورهای پیج بوده و پست‌های آن را مشاهده کنند این در صورتی است که پیج پرایوت‌های کاربری پابلیک (Public) به صورت عمومی‌بوده و تمام افراد می‌توانند محتوای پیج را بدون هیچگونه محدودیتی مشاهده کنند و در صورت علاقه آن را فالو کنند.

خصوصی بودن یا عمومی‌بودن پیج پرایوت کاربری بستگی به نوع فعالیت و هدف شما دارد. به این نکته توجه داشته باشید تنها افرادی که اجازه فالو کردن پیجتان را به آن‌ها می‌دهید می‌توانند فعالیت‌های شما را ببینند، پست و استوری و لایو اینستاگرام شما محدود شده و برای سایرین قابل رویت نیست.

تغیییر پیج پرایوت کاربری از حالت خصوصی به عمومی‌و بالعکس در هر زمانی امکان پذیربوده با این تفاوت که اگر پیج پرایوت کاربری شما از نوع کسب و کار است باید به حالت شخصی و سپس پرایوت تغییر کند. سایر پیج‌ها برای فالو کردن پیج پرایوت باید منتظر تایید صاحب پیج باشند این در حالی است که در پیج‌های پابلیک شما می‌توانید پیج مورد نظر خود را در همان لحظه دنبال کنید.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید محتوای پیج دوست یا همکار خود را ببینید بدون اینکه بخواهید او را دنبال کنید و با قفل بودن صفحه او مواجه شده باشید موضوع مورد بحث ما دقیقا همین مسئله است که چگونه می‌توان پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام را بدون فالو کردن دید؟

قبل از هر توضیحی باید بگوییم از زمان راه اندازی اینستاگرام و شهرت یافتن این اپلیکیشن بسیاری از افراد به دنبال راهی برای دیدن پست‌های پیج پرایوت بدون فالو کردن آن پیج بوده‌اند که به طور قطع می‌توان گفت هیچ راهی برای دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام وجود ندارد.

زیرا این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار قدرتمند ارتباطی و دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان، میلیارد‌ها دلار ارزش داشته ومؤسسان آن سالانه هزینه‌های هنگفتی را برای حفظ امنیت این شبکه در نظر می‌گیرند تا از هک شدن و حمله هکرها به پیج پرایوت‌های کاربرانشان جلوگیری کنند.

اعتبار اینستاگرام به حفظ اطلاعات شخصی کاربرانش است تا تمامی‌افراد با خیالی آسوده در محیط امن اینستاگرام عضو شده و فعالیت کنند؛ بنابراین ورود به پیج پرایوت‌های کاربران این شبکه مجازی کار آسوده ای نیست اما نمی‌توان گفت که کار ناممکنی است.

با وجود امنیت بالای اینستاگرام، هک شدن پیج پرایوت‌های کاربری همچنان مشاهده می‌شود پس یک راه برای دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام هک این پیج پرایوت‌ها بوده که کاری دشوار است.

راه دیگر داشتن یوزر و پستورد یا داشتن شماره یا ایمیلی است که پیج مورد نظر با آن ساخته شده است. با وارد کردن یوزر و پستورد پیج مورد نظر می‌توانید وارد پیج شده و پست‌های آن را ببینید که این مورد کمی‌خارج از تصور بوده زیرا دسترسی به آن یک معجزه است.

با داشتن شماره تلفن یا ایمیل ساخته شده پیج نیز می‌توانید رمز پیج پرایوت کاربری را تغییر داده و وارد آن شوید که احتمال دسترسی به شماره تلفن و ایمیل پیج هم بسیارکم است.

راه دیگری نیز وجود دارد درست کردن یک پیج پرایوت کاربری جعلی یا فیک و فرستادن ریکوئست به پیج پرایوت مورد نظر که البته موفقیت از این راه، بستگی به تایید صاحب پیج پرایوت کاربری خصوصی دارد چرا که اکثرا وجود چنین پیج پرایوت‌های فیک و ارسال درخواست فالو نشان از جعلی بودن آن است که امکان قبول یا رد آن وجود دارد.

و اما راه آخرکه به نظر شدنی و راحت تر بوده استفاده از برنامه‌های طراحی شده تحت همین عنوان “دیدن محتویات و پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام و دانلود عکس‌های پیج پرایوت دراینستاگرام بدون فالو کردن آن‌ها” است.

با نگاه به سرچ این موضوع در گوگل میبینیم این برنامه‌ها بیشتر در سایت‌های خارجی تبلیغ شده و بر روی گوشی همراه و کامپیوتر قابل اجرا هستند. برنامه‌هایی با تنوع زیاد که برای استفاده از آن‌ها باید این اپلیکیشن‌ها را خریداری کرد.

با توجه به تجربه‌های به دست آمده از استفاده ازاین اپلیکیشن‌ها به وضوح مشخص شد که این ادعا حقه ای بیش نبوده و ادعایی کذب است که حاصل سوء استفاده ی عده‌ای سودجو از کاربران این شبکه اجتماعی است.

موضوع قابل تامل تر اینکه با خرید برخی از اپلیکیشن‌ها و نصب آن بر روی دستگاه خود با وارد کردن اطلاعات شخصی پیج پرایوت شما به سرعت هک شده و شاهد از دسترس خارج شدن آن می‎‌شوید، به همین راحتی یک کلاهبرداری سریع و بزرگ اتفاق می‌افتد.

در رابطه با عکس پروفایل پیج پرایوت‌های کاربری پرایوت اینستاگرام می‌توان گفت که امکان دیدن و دانلود تنها عکس پروفایل این پیج پرایوت‌های شخصی وجود دارد.

شما با اتصال به یک بات تلگرامی‌می‌توانید بدون فالو کردن پیج پرایوت پرایوت و همچنین بدون اطلاع صاحب پیج پرایوت کاربری، تنها عکس پروفایل آن را دانلود کنید توجه داشته باشید که امکان دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام بدون فالو کردن آن میسر نیست.

اگر پیج پرایوت کاربری پرایوت مدتی عمومی‌شده باشد امکان دیدن برخی ازاین پست‌ها که در زمان عمومی‌بودن پیج آپلود شده است وجود دارد. شما می‌توانید آیدی کاربر مورد نظر را در گوگل جستجو کنید، در این صورت ممکن است تعدادی از این پست‌ها برایتان نمایش داده شود.

همان طور که گفتیم سایت‌های زیادی در زمینه ی دیدن پست‌های پیج پرایوت اینستاگرام مطالعه کرده اند اما تا کنون هیچ راهی برای دیدن این پیج‌ها یافت نشده است.

سایت خارجی‌ای تحت عنوان مشاهده پروفایل خصوصی وجود دارد که ادعا کرده با ابزاری به نام Private Instagram Viewer می‌توان به صورت رایگان پست‌های پیچ پرایوت را ببینید. بر اساس این ادعا از طریق این ابزار و با استفاده از یک مرورگر بدون اینکه به دانلود فایلی نیاز داشته باشیم تنها با وارد کردن نام یا آیدی کامل پیج مورد نظر و انتخاب گزینه Access Now می‌توان پست‌های پیج را مشاهد کرد.

در مرحله اول یک راهکار خوب و البته رایگان به نظر می‌رسد اما با امتحان کردن این روش پس از وارد کردن نام کاربری مورد نظر و تایید، شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که برای ادامه کار مجبور به دانلود اپلیکیشن‌های پیشنهادی آن‌ها هستید. در واقع این سایت یا سایت‌هایی از این قبیل با این ترفندها تنها اقدام به فروش اپلیکیشن‌های می‌کنند که جعلی بوده و از این طریق به منافع خود می‌رسند.

Instagram Viewer ابزار رایگان دیگری است که سازندگان آن ادعا کرده‌اند می‌توان با استفاده از آن در فاصله زمانی کوتاه یک دقیقه‌ای تمامی‌فعالیت‌های پیج پرایوت کاربری خصوصی اعم از عکس و فیلم و نظرات را دید.

با وارد کردن آیدی اینستاگرام اطلاعات دقیق پیج پرایوت مثل تعداد فالو کننده‌ها، دنبال شونده‌ها و نام کاربری کامل برای ما نشان داده می‌شود که برای ادامه باید روی گزینه confirm کلیک کنیم.

با کلیک روی این گزینه سه آپشن دیدن عکس، دانلود عکس و دیدن پروفایل برای ما ظاهر می‌شود که با انتخاب یکی از این گزینه‌ها پیغامی‌برای ما نمایش داده می‌شود.

در این پیغام این نکته تذکر داده شده که به خاطر جلوگیری از ورود ربات به اینستاگرام و اطمینان از ورود یک شخص ثالث باید برای ادامه کار Instagram Human Verification را کامل کنید.

بعد از تکمیل و تایید سرور شروع به انجام عملیات کرده و برای دانلود باید منتظر ماند که ما تمامی‌این مراحل را انجام دادیم اما پس از نمایش سرور به شروع دانلود اطلاعات پیج پرایوت کاربری، مرحله اتمام دانلود تمام نشده و نتیجه نهایی نیز مشخص نشد. تلف کردن وقت، نتیجه استفاده از این ابزار شد.

ابزار دیگری که ادعا می‌کند دانلود عکس‌های پیج پرایوت در اینستاگرام را می‌توانید با استفاده از آن انجام دهید، instaviewy نام دارد. با استفاده از ابزار instaviewy با وارد کردن لینک کاربر اینستاگرام می‌توایند اطلاعات او را ببینید. با رفتن به این سایت و امتحان کردن این روش نیز با پیغامی‌مبنی بر دسترس نبود آی پی کشور ایران روبه رو شدیم. تحریم شدن کشور ما توسط سایتی دروغین!

برای دیدن پست‌های صفحات شخصی هیچ راه قانونی ای جز فالو کردن آن‌ها وجود ندارد و وجود برنامه‌های معرفی شده به منظور ارائه اطلاعات پیج پرایوت‌های پرایوت تبلیغی بیش نیست و با نگاهی عمیق تر شاهد یک کلاهبرداری بزرگ هستیم. بهترین راه برای دیدن پست‌های پیچ خصوصی اینستاگرام مورد نظر فالو کردن آن است. پیج مورد نظر را فالو کنید تا در صورت صلاحدید صاحب پیج، تمامی‌پست‌ها برایتان نمایش داده شود.

استفاده از این برنامه‌ها دارای مزایا و معایب فراوانی می‌باشد که امکان دارد خساران جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. اگر شما در اینستاگرام پیجی سالم و پر از فالوور دارید، بهتر است برای دیدن پیج‌های خصوصی اینستاگرام ریسک نکنید و از این نرم افزار‌ها استفاده نکنید. ما در این بخش به برخی از مهم ترین مزایا و معایب استفاده از این برنامه‌ها می‌پردازیم:

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم تنها راهی که می‌توانید بدون هیچ نرم افزاری به آن بپردازید و پیج خود را از دست ندهید، استفاده از روش درخواست فالو می‌باشد. اگر شما برای دیدن پیج‌های خصوصی اینستاگرام شخصی درخواست فالو بدهید، می‌توانید به راحتی پست‌های آن‌ها را ببنید و در صورت فالو کردن شما نیز به تمامی‌اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید تمامی‌اشتراک گذاری‌ها، لایک‌ها و … فرد مورد نظر خود را دنبال کنید.

اگر پیج شما توسط شخصی فالو شود اینستاگرام به شما اطلاع می‌دهد اما اگر درخواست شما رد شود نمی‌توانید مطلع شوید. درخواست فالو تنها روش ایمن از سوی اینستاگرامی‌می‌باشد. با این روش پیج شما درگیر ویروس نمی‌شود و شما می‌توانید پیج افراد دیگر را ببینید. البته امکان دارد که توسط فرد مورد نظر خود قبول نشوید. این امر به دلیل قدرت انتخاب اینستاگرام است.شما می‌توانید افرادی را به پیج شخصی خود راه دهید و یا درخواست آن‌ها را رد کنید.

تلاش کردن برای دسترسی به پست‌های یک پیج پرایوت در اینستاگرام می‌تواند افراد را به استفاده از نرم افزارهای متعددی مجبور کند، باید گفت که تنها فالو کردن یک پیجحصوصی می‌تواند پست‌های آن را برای شما نمایش دهد و استفاده از نرم افزارهای مختلف ناکارآمد خواهد بود.

چگونه پست های پیج خصوصی را دانلود کنیم | دانلود برنامه پرایوت اینستاگرام ویور

اگر شما می‌خواهید پیج افراد متفاوتی را بدون فالو کردن دنبال کنید و عکس‌های آن‌ها را ببنید می‌توانید از برنامه‌های متفاوتی برای این امر استفاده کنید برای دیدن پیج‌های خصوصی اینستاگرام می‌توانید از روشی بی خطر مانند فالو کردن افراد استفاده کنید.

منبع: برنامه های مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام

برنامه های متعددی ادعا می کنند که می توانند پست های یک پیج قفل شده ایسنتا را به نمایش در آورند و معمولا با شکست نیز مواجه شده اند. در ادامه به معرفی دو برنامه در این رابطه پرداخته ایم.

این ابزار ادعا کرده است که بدون آن که یک حساب خصوصی را دنبال کنید، می توانید به پست های آن دسترسی پیدا کنید. طبق این ادعا از طریق این نرم افزار با وارد کردن نام پروفایل صفحه خصوصی  دیگران، می توانید به پست های آن دسترسی داشته باشید.

افراد زیادی این ورش را انجام داده اند که طبق نظرشان و با استناد برگفته های آن ها، برنامه نا موفق عمل کرده است و هیچ پستی نمایش داده نشده است.

نرم افزار دیگری که برای مشاهده پست های یک پیج خصوصی اینستاگرام ساخته شده است، نرم افزار می باشد.

طبق ادعای سازندگان این نرم افزار، می توان به راحتی به پست های حساب های قفل شده اینستاگرام دسترسی پیدا کرد که طبق نظر استفاده کنندگان این نرم افزار، پست های پیج خصوصی نشان داده نشده است.

این نرم افزارها و هر نوع نرم افزار دیگری در انجام این امر عاجز مانده اند و افراد برای مشاهده پست های یک حساب خصوصی اینستاگرام با فالو کردن، راه را برای خود آسان کنند.

تنها راه دیدن پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام

اگر به دنبال مشاهده پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام هستید، باید گفت که تنها یک راه برای انجام این کار وجود دارد که آن هم ارسال درخواست فالوو برای کاربر و شخص مد نظر است.

خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی اینستاگرام نشان دهنده یکی از روش های ایمن کردن حساب ها، در فضای گسترده اینستاگرام است.

گفته فوق نشان می دهد اگر افرادی قصد دارند که پست های منتشر شده در یک اکانت خصوصی را مشاهده کنند، باید حتما آن پیج را دنبال کنند زیرا به هیچ وجه نمی توانند این کار را انجام دهند و حتما باید صاحب پیج درخواست فالو آن ها را قبول کرده باشد.

تبلیغاتی که در صفحات مختلف برای مشاهده پست های خصوصی اینستاگرام منتشر می شود، حقیقت دارد؟

همان طور که گفته شد، افراد زیادی به دنبال انند تا پست های یک اکانت خصوصی در اینستاگرام را بدون فالو کردن مشاهده کنند، به همین دلیل سایت های زیادی را رصد می کنند که نسبت به انجام این کار موفق شوند.

تبلیغات زیادی در خصوص مشاهده پست های خصوصی اینستاگرام در صفحات مجازی صورت می گیرد که باید گفت تقریبا همه آن ها صحت ندارند.

در واقع کار اصلی این سایت ها و تبلیغات بر پایه هیچ بنا شده اند و ممکن است کلاهبرداری های متعددی توسط آن ها انجام شود و یا اینکه حاوی ویروس باشند تا به برخی اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

پس با این اوصاف نمی توان به این تبلیغات اکتفا و توجه کرد و ایمنی ترین راه که بتوان پست های خصوصی یک پیج را دید، فالو کردن و پذیرفتن درخواست است.

جهت خرید بازدید استوری اینستاگرام و خرید بازدید پست اینستاگرام روی عکس کلیک کنید

عدم دسترسی افراد به پست های حساب های خصوصی اینستاگرام

این که اینستاگرام اجازه نمی دهد به پست های یک پیج خصوصی بدون فالو کردن آن دسترسی پیدا کرد، می تواند خیال افراد بابت انتشار پست های شخصی در این برنامه را راحت کند و با شخصی سازی صفحه خود مانع از دسترسی برخی افراد سودجو به اطلاعات خود شوند.

در واقع این امر می تواند نشانه ای از ایمنی اینستاگرام باشد که بتوان با خیال راحت پست های خود را منتشر کرد تا افرادی که فالوور شما هستند، بتوانند آن ها را ببینند.

اما اگر میخواهید بازدید ویدئوهای پیج خودتان را افزایش دهید به شما پیشنهاد می‌کنم را ببینید.

چگونه قفل پیج اینستاگرام دیگران را باز کنیم

از جمله قابلیت هایی که به برنامه اينستاگرام اضافه شده است، امکان قفل کردن پیج و یا خصوصی کردن آن است. با این کار هیچ فردی بدون فالو کردن شما نمی تواند به پست ها و استوری های شما دسترسی پیدا کند.

بسیاری از کاربران این سوال را از ما می پرسند که چگونه قفل پیج اینستاگرام دیگران را باز کنیم؟

در پاسخ به این کاربران باید بگوییم که این امکان برای ما فراهم نیست و فقط شخص اداره کننده پیج می تواند قفل اینستاگرام را باز نماید. برنامه ها و سایت هایی وجود دارند که ادعا می کنند این امکان را فراهم کرده اند در صورتی که این کار در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

چگونه پست های پیج خصوصی را ببینیم

اگر اهل گشت و گذار در برنامه اينستاگرام باشید، شاید برایتان پیش آمده که امکان دسترسی به پست های برخی از کاربران را نداشته باشید و نمی توانید آنها را مشاهده کنید. برای این کار کافی است درخواست فالو به طرف مقابل بدهید تا در صورت پذیرفتن بتوانید به پست های آن شخص دسترسی پیدا کنید.

امکان مشاهده پست های پیج خصوصی توسط برنامه ها و سایت های دیگر وجود ندارد. برای این کار هرگز مشخصات حساب کاربری خود را در اختیار سایت ها قرار ندهید زیرا احتمال هک اکانت شما افزایش پیدا می کند.

جمع بندی

تلاش کردن برای دسترسی به پست های یک پیج خصوصی در اینستاگرام می تواند افراد را به استفاده از نرم افزارهای متعددی مجبور کند، باید گفت که تنها فالو کردن یک پیجحصوصی می تواند پست های آن را برای شما نمایش دهد و استفاده از نرم افزارهای مختلف ناکارآمد خواهد بود.

این مقاله به طور کامل مبحث مشاهده پست های یک پیج خصوصی اینستاگرام را پوشش داد که با مطالعه آن می توانید اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا