ورزشی

بلای یحیی جلوی استقلال سر مطهری آمد!

ارسلان مطهری با 10 نفره شدن قرمزپوشان شمال قفل دروازه نساجی را شکست تا تیمش پیش بیفتد.

یک دقیقه قبل از این گل ایوب کلانتری هافبک نساجی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. مصدومیت ناگهانی او باعث شد تا کارت تعویض با چند ثانیه تاخیر برای نماینده فدراسیون و داور چهارم وارد شود. متین کارین زاده برای ورود به زمین کمی زمان برد تا نساجی با 10 بازیکن حدود یک دقیقه کار کند.

بدشانسی نساجی بود که استقلال در لحظه ای که ده نفره بدون تعویض (متین کارین زاده) بازی می کرد، به اعتراض حمید مطهری سرمربی تیم استقلال گل زد. ماجرا این است که اندکی پس از گل اول استقلال، متین کریم زاده به جای ایوب کلانتری وارد زمین شد.

مطهری پس از گل به شدت به تاخیر در انجام تعویض به رئیس نساجی و نماینده فدراسیون اعتراض کرد و معتقد بود که این تعویض باید زودتر انجام می شد تا با پاس گل های کمتر تیمش به گل نرسد. در زمینه

این اتفاق شبیه دربی برگشت فصل گذشته بود و حمید مطهری به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد. در آن زمان یحیی گل محمدی پس از به ثمر رساندن گل تساوی در دربی، از داور و مسئولان سازمانی به دلیل تاخیر در تعویض که منجر به محرومیت او شد، انتقاد کرد. حالا مطهری در شرایطی که سرمربی نساجی است از تکرار چنین اتفاقی عصبانی است.

258 258

دکمه بازگشت به بالا