حوادث

تامین بیش از ۱۵۵۰ دستگاه انواع خودروی تاکتیکی ـ ماموریتی برای پلیس راهور

معاون ناجا ناجا راهور برای آماده سازی و پشتیبانی از افزودن تجهیزات جدید به ناوگان حمل و نقل خبر داد و گفت: “علاوه بر نوسازی ناوگان پلیس ، با ارائه بیش از 1550 واحد خودرو مأموریت تاکتیکی و تعداد قابل توجهی موتورسیکلت ، تحرک پلیس را 18 درصد تقویت می کنیم.”

به گزارش مخبران ، سردار رحمت الله محمدی بیانیه: در دو سال گذشته ، معاون ناجا برنامه های آماده سازی و پشتیبانی محتوا را برای تقویت تحرک و بهبود ناوگان حمل و نقل پلیس در اولویت قرار داده است تا از اقدامات پلیس ناجا راهور پشتیبانی مناسب داشته باشد. امسال ما چهارمین تمرین را برای بهبود تحرک پلیس راهور ناجا و ادغام تجهیزات درجه دو انجام دادیم.

معاون آمادگی و پشتیبانی ناجا خاطرنشان کرد: برای ارتقا life زندگی انقلابی آنها در نیروی انتظامی ، باید سعی کنیم از ابزارهای گرانبهای ارائه شده با آموزش ویژه نیروها استفاده کنیم.

محمدی درباره وسایل نقلیه جدید متصل به نیروی دریایی حمل و نقل راهور ناجا گفت: البته با تزریق تجهیزات به پلیس راهور ، این مجموعه با قدرت بیشتری به مسئولیت های خود عمل می کند و به ویژه با پیام ، آرامش و اطمینان را برای مردم ، کارکنان و فرماندهان به ارمغان می آورد. همانطور که مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نازا صادر کردند ، مسئولیت ما در بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف تفسیری افزایش یافته است و ما باید تلاش خود را در این راستا دو چندان کنیم.

معاون آماده سازی و پشتیبانی مداوم: این معاون به عنوان یک نیروی پشتیبانی کننده نیروی پلیس ، همیشه آماده ارائه و نگهداری تجهیزات برای اقدامات موثر با ابتکارات و استراتژی های تجهیز و آماده سازی مجموعه است.

بر اساس وب سایت اخبار پلیس محمدان ، در پایان ، روشن شد که مدیریت دارایی شرکت ها باید یک فرهنگ باشد: این اصل در واحدهای عملیاتی و اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و کارکنان واحدها باید در مدیریت املاک شرکت ها ، به ویژه اتومبیل ها دقت بیشتری داشته باشند. برای اقدامات موثر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا