ورزشی

توضیحات تاج درباره نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال

مهدی تاج درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال در خصوص عدم پرداخت دستمزد ویلموتس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مخبران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شامگاه چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان مازندران با بیان اینکه فیفا نامه ای به فدراسیون فوتبال درباره عدم پرداخت ویلموتس ارسال کرده است، گفت: حقوق: نامه رسیده است تا در صورت اعتراض به نتیجه پرونده منتشر شود. اعتراض خود را نوشتیم. اساس پرونده ویلموتس این بود که تحریم ما از پرداخت پول جلوگیری می کرد. این موضوع در رای اعلام شده به صراحت بیان شده است. ما همچنان تحریم می کنیم و از فیفا می خواهیم تحریم را بردارد و پول ما را بدهد تا بتوانیم روند کاری خود را طی کنیم.

وی درباره جلسه انتخابات استان مازندران گفت: اتفاقات خوبی افتاد و ستادی این جلسه به پایان رسید. جماعت نیاز به توسعه داشت تا آقای خلردی بتواند کار را بهتر انجام دهد. سهم استان مازندران بی نظیر است و هم اکنون حدود 60 بازیکن لیگ برتری از این استان هستند. سهم استان مازندران در تمامی رده های ملی بسیار خوب است. این استان برای ما مهم است و می خواهیم رونق این استان را در فوتبال افزایش دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تلاش های زیادی در گذشته انجام شده است و معتقدم باید یک طرح ساختاری و سخت افزاری در مجموعه وجود داشته باشد. یکی از مسائل سخت افزاری است که باید توسط استادیوم های مناسب تهیه شود. موضوع دوم ساختمان تیم فوتبال است که امروز دست به کار می شویم و 200 میلیون تومان برای آن می دهم. اتحاد اولین چراغ را می تابد. ما به دنبال کمک سازنده به تیم های فوتبال هستیم. از زمان دکتر دادکا زمین هایی گرفته شد و در اختیار استان ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: چند ساختمان تیم فوتبال نیز ساخته شد. آقایان کفاشیان، صفایی فراهانی و عزیز محمدی در این راه به من کمک کردند و باید این راه را ادامه دهم. استان خوزستان و سایر استان ها در این زمینه مشکلات زیادی دارند. انشاالله از فردا ساخت تیم فوتبال در این استان را آغاز می کنند و قول داده اند تا دو سال دیگر آن را تکمیل کنند.

تاج در خصوص عملکرد تیم فوتبال استان مازندران گفت: ارزیابی مثبتی دارم. من معتقدم اتفاق خوبی در حال رخ دادن است. البته من در انتخاب دولت قبل نقش داشتم، این هشتمین مجمعی بود که در این استان برگزار شد و شرکت کردم. دولت قبلی هم کارهای خوبی انجام داد و فکر می کنم الان برای استان خوب باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا