ورزشی

دو آزادکار ایران به نیمه‌نهایی صعود کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (AMID) امروز (جمعه) از ساعت ۱۲:۰۰ در پونته ودرای اسپانیا در حال برگزاری است.

در پایان دور مقدماتی، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم و امیرعلی آزرپیرا در وزن 97 کیلوگرم با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خانجارتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد هورست لر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان را با نتیجه 9 بر 4 شکست داد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رفت کنار رفت. رقابت

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو در اولین مبارزه مقابل حمزه آلازا از ترکیه با نتیجه 7 بر 8 شکست خورد و در دیدار پایانی باید منتظر حضور این کشتی گیر باشد تا در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد. . مدال برنز را کسب کرد.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 مقابل طالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی ژاپنی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این دیدار به مصاف یحیی توماس آمریکایی می رود.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی با نرسیدن به وزن قانونی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست واسیل سووا از اوکراین را با امتیاز 12 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ریچارد وو از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این دیدار به مصاف ارطغرول آغزا از آلمان می رود.

دیدارهای نیمه نهایی وزن بالا امشب ساعت 18:15 برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا