ورزشی

سرپرست وزارت ورزش: هادی ساعی یکی از سرمایه‌های ورزش کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کیومرث هاشمی عصر امروز به همراه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو از تمرینات ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو بازدید کردند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این دیدار از رشته کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو به عنوان سه رشته مدال‌آور و افتخارآفرین المپیکی نام برد و گفت: در سال‌های گذشته زحمات زیادی در بخش مدیریتی و فنی برای این رشته کشیده شده و مدال‌های بسیاری از رویدادهای مختلف توسط تکواندو کاران برای کشورمان به دست امده است.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان این رشته بارها و بارها پرچم کشورمان را در میادین بزرگ بین المللی به اهتزاز در آورده و باعث نواخته شدن سرود ملی ایران عزیز شده و دل مردم را شاد کرده‌اند.

وی در ادامه از تلاش‌های پولادگر در زمان تصدی‌گری وی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو و سمت کنونی‌اش به عنوان معاون ورزش قهرمانی قدردانی کرد و گفت: بعد از ایشان چهره‌ای روی کار آمد که پرافتخارترین چهره المپیک است و همه افتخارات ساعی را شاهد بوده‌اند و خیلی‌ها زمانی که مدال‌آوری او اشک شوق ریختند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان از ساعی به عنوان یک سرمایه نام برد و گفت: این ورزشکار بزرگ در حال حاضر به عنوان رئیس فدراسیون مشغول کار است و تیم جدید و جوانی را به همراه خود در فدراسیون مستقر کرده، رحیمی یکی از سرمایه‌های ورزش کشور و سال‌های سال خدمات زیادی به عنوان سرپرست و معاون کاروان داشته است. این سرمایه‌ها باعث شده در بخش مدیریتی کسانی حضور داشته باشند که می‌توانند به خوبی وضعیت فدراسیون را رهبری کنند.

هاشمی ادامه داد: کادر فنی نیز به لحاظ سوابق قهرمانی در عرصه دنیا شناخته شده است و در عرصه دنیا هم مدیریت فدراسیون و هم کادرفنی ما شناخته شده هستند. ما و کمیته ملی المپیک وظیفه داریم از تک‌تک شما مخصوصاً کادر فنی و کادر مدیریتی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که فدراسیون تکواندو تغییراتی را در بخش قهرمانی دارد. این تغییرات در بخش آقایان و بانوان میانگین سنی زیر 20 سال است و می‌طلبد تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد و کادر فنی و مدیریتی تلاش کنند تکواندو به روزهای اوج بازگردد و ما نیز حمایت می‌کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حمایت‌های مجموعه ورزش کشور از تکواندو گفت: این وزارتخانه در همه زمینه‌ها وظیفه حمایتی دارد و کمیته ملی المپیک به دلیل جایگاه رویداد محور خود در هر رویداد حمایت خواهد داشت. مجموعه وزارت ورزش از هادی ساعی و همکارانش تقدیر و حمایت می‌کند تا خانواده بزرگ تکواندو با دلگرمی فعالیت‌های خود را پیگیری کند.

وی افزود: دو رویداد گرندپری و بازی‌های آسیایی پیش‌روی شما است و برای ما اهمیت دارد. بازی‌های آسیایی برای کشورمان اهمیت دارد و مسابقات گرندپری نیز برای کسب سهمیه المپیک پاریس حائز اهمیت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمام تلاش کادر فنی و فدراسیون کسب نتایج خوب است، اما واقعیت این است که به عنوان خدمتگذار مدال‌آوری خیلی مهم است، اما آنچه مهمتر است و به عنوان رکن از آن یاد می‌شود موضوعات اخلاقی و رفتاری شما به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران است و شما باید در شان نظام جمهوری اسلامی نماینده خوبی باشید و بارها آن را در بخش بانوان و آقایان ثابت کردید.
.
وی گفت: شما قهرمانان متعلق به کشورتان هستید؛ به خصوص زمانی که بر روی سکو می‌ایستید و سرود ملی کشورمان نواخته و پرچم به اهتزار در می‌آید، میلیون‌ها نفر این افتخارآفرینی را می‌بینند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای کادر فنی و مجموعه مدیریتی بیان کرد: هر رقابتی یک فرد پیروز و یک بازنده دارد، در وهله اول بحث اخلاق و رفتار شما به عنوان نماینده ایران است و در وهله بعد قطعاً مدال برای ما باارزش است.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا