استان ها

ظرفیت‌های واحد ورامین فرصت‌های جدیدی را برای علوم پزشکی فراهم کرده است

علیرضا خوشدل ، خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین ، گفت: صبح امروز پس از بازدید از مراکز بهزیستی ، ورزشی و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا. و زمینه علمی علوم پزشکی را ارتقا داده است.

وی اظهار داشت: امروز در اولین بازدیدم در خارج از تهران ، من از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا با چنین امکانات متنوع و نیروی انسانی کارآمد خوشحالم. ، تصمیمات اتخاذ شده برای توسعه و بلوغ به طور جدی دنبال می شوند.

معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ورامین-پیشوا به صورت فعال وارد حوزه علوم شناختی می شود و می توان از آن به عنوان یک مارک و شاخص در نظر گرفت ، به عنوان مثال با افتتاح کلینیک جامع روانشناسی یا مرکز نظارت بر سلامت علاوه بر آموزش دانشگاهی می تواند در خدمت عموم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران وی با اشاره به قابلیت های آزمایشگاهی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در تلاش هستیم با مدیریت منسجم در راستای اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی از این آزمایشگاه ها و امکانات مختلف به روش های مطلوب استفاده کنیم.

ارتقاء دانشکده علوم پزشکی ورامین پیشوا

بازدید معاون علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و شعبه کارچاک برای تیم علوم پزشکی توضیح داد که مکان ، امکانات و قابلیت های این دانشگاه رعایت شده است و “با توجه به قابلیت های موجود در این واحد دانشگاهی ، سعی داریم از آنها حمایت و پشتیبانی کنیم.” موسسه در آینده نزدیک شاهد توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی ، پیشرفت و ترقی بخش علوم پزشکی خواهیم بود.

حمید جارعی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مردم ، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی امکانات بالقوه زیادی وجود دارد. با استفاده از آنها می توانیم دانشجویان را در حوزه علوم پزشکی جذب کنیم و در ارائه خدمات درمانی به همسالان خود مشارکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید از تبادل دانشکده ، ایجاد دوره های کارشناسی ارشد ، دوره های کوتاه مدت آموزش و مهارت ، انتقال دارو به بهداشت حرفه ای پزشکی و بهداشت ، آموزش و مهارت و برنامه های کاربردی ، بحث و تصمیمات لازم در خصوص مرکز بهداشت و روانشناسی گرفته شد. .

به گزارش آنا ، ساختمان 2 هزار و 960 متر مربع ، چهار بخش مصوب و فعال (پرستاری ، اتاق عمل ، مامایی ، علوم و صنایع غذایی با تمرکز بر کنترل کیفیت) بخش پزشکی واحد ورامین – پیشوا 22 دانشکده تمام وقت ، کلینیک بهداشت و مشاوره روانشناسی مرکزی ، مهارت های بالینی مرکز آموزش (اتاق عمل ، اتاق عمل ، موزه آناتومی و اتاق قفل) ، آزمایشگاه های تخصصی میکروبیولوژی و انگل شناسی ، کتابخانه ایمونولوژی ، آسیب شناسی ، فیزیولوژی ، بیوشیمی و 20.434 کتاب و 306 جلد مجلات پرستاری انگلیسی. سایتی برای مجلات مامایی و علمی ، سالن اجتماعات و 19 کلاس فعال و دانشجویان پزشکی.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا