ورزشی

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران در نشست خبری جام ملت‌ها چه گفت؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: مدت زیادی منتظر این مسابقات بودیم. زمان رسیدن به آنچه می خواهیم فرا رسیده است و مطمئنم فوتبال خوبی ارائه خواهیم داد.

به گزارش مخبران، بهناز طاهرخانی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هند در جام ملت های آسیا، گفت: همه ما با انگیزه زیادی آماده بازی مقابل هند هستیم. بازیکنان دختر فوتبال ایران انگیزه بالایی دارند، تمرینات خوبی داریم و منتظر شروع رقابت های جام ملت ها هستیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان عنوان کرد زمان زیادی برای پایه گذاری فوتبال بانوان ایران وجود ندارد و برای اولین بار در این تورنمنت بزرگ حضور خواهند داشت. آینده خوبی را برای فوتبال ایران متصور هستم، راه درازی در پیش داریم اما از موفقیت ایران دست نخواهیم کشید.

سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در جام ملت های آسیا شرکت می کند. ما مدت زیادی منتظر این مسابقات بودیم. زمان رسیدن به آنچه می خواهیم فرا رسیده است و مطمئنم فوتبال خوبی ارائه خواهیم داد.

وی در پایان درباره آنالیز هند از مسابقات باشگاهی آسیا و بازی تیم فوتبال سیرجان اظهار داشت: چند بازیکن تجربه بازی مقابل هند در بازی های باشگاهی و سایر تیم های ملی را داشته اند. مقابل این تیم با انگیزه بازی می کنیم. در حال آنالیز این تیم و نقاط ضعف و قوت آن هستیم و منتظر روز بازی هستیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا