علمی و پزشکی

آمادگی تامین اجتماعی برای حذف نسخ کاغذی از فردا/ امکان نسخه نویسی کاغذی در صورت بروز مشکل

مدیران درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی طبق قانون از فردا 10 دی ماه با بیان اینکه نسخه الکترونیک نه برای تامین اجتماعی بلکه برای کل کشور اجباری و اجباری است، گفت: به نظر ما همه چیز برای حذف کاغذ مهیا است. کپی از فردا.”

به گزارش مخبران، شهرام غفاری با بیان اینکه فردا یکم آذرماه حذف نسخه های کاغذی و جایگزینی نسخه های الکترونیکی است، گفت: تا فردا بر اساس قانون، کپی الکترونیکی برای کل کشور اجباری و الزامی است و برای تامین اجتماعی نیست.

وی گفت: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی تجربه زیادی در این زمینه دارد و سه چهار سال است که نسخه الکترونیک را به ویژه در مراکز غیر نظامی خود توسعه می دهد.

مدیر درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی به نظر ما همه چیز برای حذف فردا از روی کاغذ مهیا است: برخی مراکز دولتی و آموزشی و پزشکان تمهیداتی اندیشیده اند و انشاءالله مردم مشکلی نخواهند داشت و بیمه ها همچنان می توانند. به مراکز درمانی مراجعه کرده و از خدمات مورد نیاز بهره مند شوید.

غفاری ادامه داد: از پزشکان و سازمان ها می خواهیم همکاری و مراقب نیروی انتظامی باشند. نگران قطعی برق و مشکلاتی از جمله اینترنت، پزشکان و بیمه ها نباشید، زیرا آنها می توانند در این موارد از نسخه های کاغذی استفاده کنند.

وی درباره راهکارهای پیشنهادی برای جلوگیری از سوء استفاده در کپی رایتینگ الکترونیکی گفت: استفاده نادرست از سیستم کپی رایتینگ مانند هر زمینه دیگری می تواند روی کاغذ یا سیستم های مکانیکی وجود داشته باشد. خوشبختانه نظارت در سیستم های الکترونیکی آسان است.

مدیر درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: مقدمات در این زمینه انجام شده اما تکمیل نشده و هرچه جلوتر برویم کاملتر خواهد شد. امروز اگر در دو استان از کد ملی بیمه شده به صورت همزمان استفاده شود به سرعت متوجه می شویم اما در رونویسی کاغذ این امکان وجود ندارد. فرآیندها از نظر نظارت هوشمندتر هستند، اما سیستم ها باید توسعه یابند.

گافری پیشرفته در مخبران: دهه ها طول کشید تا دنیا با سیستم های کپی رایتینگ شروع شود، اما در کشور ما بیش از چهار سال است که به طور جدی شروع شده و تا فردا اول ژانویه به طور جدی و جهانی تکامل خواهد یافت. تصور می‌شود که همه با هم کار می‌کنند تا رونویسی خودکار بهتر عمل کند، سوابق پزشکی الکترونیکی و سیستم‌های نظارتی کامل شود و دریافت خدمات برای مردم آسان‌تر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا