ورزشی

اعتراف تلخ سیمئونه: تیم باهوش به پیروزی رسید

سرمربی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد بوروسیا دورتموند با شایستگی راهی دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مخبران، بوروسیا دورتموند در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و در ورزشگاه خانگی، اتلتیکو مادرید را با نتیجه چهار بر دو شکست داد تا با وجود باخت دو بر یک در بازی رفت راهی دور نیمه‌نهایی شود.

دیگو سیمئونه در نشست خبری پایان بازی اعتراف کرد دورتموند با شایستگی به پیروزی رسید.

به نوشته مارکا، سرمربی آرژانتینی آتلتیکو گفت: برای صعود به دور بعد تلاش زیادی از خود نشان دادیم. برای پیروزی به میدان رفتیم اما متاسفانه عکس آن رخ داد. دورتموند واکنش بسیار خوبی به شکست دور رفت نشان داد. آنها در این بازی به پیروزی رسیدند؛ چرا که قدرتمندتر از ما بودند و در محوطه جریمه هم باهوش‌تر عمل کردند.

او ادامه داد: دورتموند از تک موقعیتش یک گل ساخت این در حالی بود که ما مشابه چنین فرصتی را از دست دادیم. آنها یک موقعیت دیگر را هم به دست آوردند و گل دوم را به ثمر رساندند. دورتموند به پیروزی رسید؛ چرا که از  فرصت‌های به‌دست‌آمده‌اش نهایت استفاده را برد و دروازه ما را باز کرد. بازیکنان حریف تلاش زیادی از خود نشان دادند. البته ما هم برای صعود به دور بعد هر آنچه را در توان داشتیم رو کردیم.

سیمئونه در پایان گفت: قبل از بازی هم گفتم که این دورتموند می‌تواند شکست را جبران کند. آنها تیم خوبی‌اند ولی ما هم با وجود شکست تیم شایسته‌ای در  لیگ قهرمانان اروپا بودیم. از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. در لیگ قهرمانان اروپا برای پیروزی باید از تک‌موقعیت‌ها استفاده کرد و دورتموند توانست از این قاعده به خوبی بهره بگیرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا