استان ها

برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود

مخبران/آذربایجان شرقی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی، گفت: برکت انقلاب اسلامی موجب نقشه برآب شدن تمام نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام رسول مشهوری در مراسم گرامیداشت ۹ دی ماه در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش تبریز، اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال آسیب و ایجاد فتنه برای نابودی نظام اسلامی بودند که به لطف خداوند متعال و با حضور مردم در صحنه‌های مختلف توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: مردم در همه ادوار با تشخیص نقشه‌های دشمنان توانسته‌اند به خوبی از نظام و ایران اسلامی دفاع کنند.

مشهوری خاطرنشان کرد: مردم بصیر، آگاه و حزب‌اللهی ایران اسلامی در اتفاقات سال ۸۸ تحمل اهانت به ارزش‌های الهی، اسلامی و ایرانی را نداشتند و با راه انداختن یک حرکت عظیم خودجوش پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی دادند و حمایت قاطع خود را از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان اعلام کردند. 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و تحرکات منفی برخی در فضای مجازی برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای، تشریح کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی نظام و خنثی کننده تهدیدات است و این موجب تضمین امنیت کشور و نشانه اقتدار ملّی ما خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا