اقتصادی

خبر خوش برای جاماندگان از دریافت یارانه‌ها

به گفته رئیس سازمان پیشنهادی یارانه، سایت سازمان پیشنهادی یارانه اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام یارانه بگیران راه اندازی و اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود. ..

محمدرضا میرتاج الدینی در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: این جلسه با حضور پرسانیا، رئیس سازمان پیشنهادی یارانه ها برگزار شد.

وی ادامه داد: به گفته رئیس سازمان پیشنهادی یارانه، سایت آژانس پیشنهادی یارانه در پایان هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام بازماندگان یارانه ای راه اندازی می شود و اطلاعات آنها توسط وزارت کار تایید می شود. همچنین بر اساس دستور رئیس جمهور به افرادی که مخالف کاهش یارانه ها یا دهک ها هستند، یارانه پرداخت می شود.

میرتاج الدینی درباره عملکرد وزارت کار در تعیین شاخص های کلیدی شکایات به وزارت کار گفت: وزارت کار به گونه ای که بسیاری از افراد از دریافت یارانه محروم شده اند، شاخص هایی را تعیین کرده است، بنابراین باید شاخص ها اصلاح شود و مناسب بودن شاخص ها اصلاح شدند

این کمیسیون در پایان گفت: هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعیین نحوه ثبت نام یارانه ها و حذف ضوابط و شاخص های حذف یارانه ها دعوت می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا