ورزشی

قلعه‌نویی را می‌زنند، من که جای خود دارم/ می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند

شفاف گفت تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس فردا (جمعه) در دیداری که از هفته پنجم به تعویق افتاده است به مصاف یکدیگر می روند. وحید فضلی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری قبل از بازی گفت: پرسپولیس در آسیا نایب قهرمان است و نیازی به تفسیر من ندارد. تیم ما برای این بازی آماده است. همانطور که قول داده ام ، ما سعی می کنیم یک تیم سخت کوش باشیم زیرا این برای ما مهم است. همچنین پیاده سازی افکار و استراتژی های ما مهم است. ما می خواهیم برابر تیم بزرگ نساجی ، پرسپولیس ، بازی مناسبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما 12 هفته از این شش هفته را سپری کرده است. در این 12 قسمت ، ما دو قسمت بد داریم. یکی مقابل سپاهان و نیمه دیگر مقابل مس رفسنجان. این نشان می دهد که روند خوبی داریم و در چهار هفته اول بازیکنان خوبی داریم. بازیکنانی که این نتایج را اختراع کرده اند ، من به آنها اعتقاد دارم.

فاضلی درباره لیگ و برنامه فشرده نساجی توضیح داد: از نظر جسمی و روحی وضعیت تیم های ما بالا نیست. ما باید این را بپذیریم. این سختی به همه تیمها آسیب می رساند. برای اطمینان ، تعداد آسیب ها در سال جاری افزایش می یابد. این فشردگی خیلی به فوتبال ما کمک نمی کند. من از برنامه ریزان تشکر می کنم ، اما باید ببینیم فوتبال ما بهتر می شود.

وی در پاسخ به این سال که بعد از دو باخت چه برنامه ای برای بازیکنانش دارید ، گفت: “بازیکنان ما می دانند که همه نتایج بخشی از روندی است که باید طی کنیم. نکته مهم این است که ما می توانیم به سرعت خود را متحد کنیم و به مسابقات برگردیم. بازیکنان ما عالی هستند و آنها آن را درک می کنند. حمید شیری به عنوان کاپیتان کمک زیادی کرده است. بازیکنان بزرگ باید این روزها خودشان را نشان دهند. قدیمی ترین اعضای تیم عصاهای من هستند.

مربی نساجی درباره هواداران این تیم گفت: من از هواداران درخواستی دارم. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. جامعه ما حد صبر را کاهش داده است. تیم امید ما سالهاست که به المپیک نرسیده و تیم بزرگسالان جام ملتها را نمی برد. دلیل ش چیه؟ زیرا این طرح کوتاه مدت است. باید کمی حد خود را بالا ببریم. از هواداران ما بسیار سپاسگزارم. بگذار طرفداران واقعی ما باهوش باشند. افرادی هستند که می خواهند این کشتی را سوراخ کنند. طرفداران ترک نمی شوند. شاید خیلی ها بخواهند وحید فضلی را در این فوتبال شکست دهند. در فوتبال ، امیر قلعهوانی معتبرترین مربی لیگ شکست می خورد ، بنابراین برای من طبیعی است. مشکلی نیست ، تا زمانی که می توانید مرا بزنید اما هیچ نسبتی با منسوجات ندارید.

وی در پایان گفت: منسوجات تیمی هستند که هواداران متعصبی پشت سر آن هستند. من این روزها آنها را می فهمم. من سالها در این فوتبال بوده ام. من در همه جا تأثیرگذار هستم من به کسی اهمیت نمی دهم من برای پارچه می جنگم. روز اول ، تردیدهای طرفداران را به اعتقادات تبدیل می کنم. من هنوز درگیرم من در این محیط پر فشار بزرگ شدم. امیدوارم هواداران واقعی ما به دلیل منسوجات ، شرایط را درک کرده و به ما کمک کنند. منسوجات دستخوش تغییرات زیادی شده اند و هماهنگی و اجرای تکنیک ها زمان بر است. نگران هواداران نباشید. ما تیم بزرگی داریم. ما ساعتها دعوا می کنیم. مطمئن باشید کشتی نساجی به ساحل صلح می رسد.

دکمه بازگشت به بالا