ورزشی

می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است

به گزارش شفاف ، ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی ماجندران در آماده سازی برای تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: امروز (چهارشنبه) با آقای شاهرخ بیانی دیدار کردیم و کادر فنی به او ملحق شد. یک بازی فشار قوی این بازی به دو تیم کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را کشف کنند. سپاهان تیم خوب و مقوی بود. ما در حال یافتن نقش خود هستیم و امیدواریم بتوانیم انتظارات هواداران را در لیگ برآورده کنیم.

وی درباره هدف تیمش در لیگ برتر گفت: “هدف ما این است که در مسابقات مهم خود موفق باشیم.” ما می خواهیم هر روز بهتر از دیروز باشیم و تمام تمرکز ما این است که مقابل تیم فجر بهتر بازی کنیم.

الهامی افزود: دقیقاً یک ماه پیش بود. وقتی با سپاهان بازی می کردیم این تیم خیلی خوب نبود و ما در اوج فشار بودیم. می خواهم به بازیکنان هشدار دهم که کار سختی در پیش داریم. اگر ما در آن بازی بودیم ، با مشکل مواجه می شدیم. در این بازی شرایط متفاوت بود و دو تیم در بازی بودند. ما آزمون و خطای خود را آزمایش کرده ایم و فکر می کنم می توانیم ارزش خود را در لیگ ثابت کنیم. ما به ترکیب اصلی رسیدیم و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. انتخاب یک بازیکن برای من بسیار دشوار است زیرا همه بازیکنان شرایط بازی را دارند و من فکر می کنم ما یک لیگ پویا و برنامه ریزی شده داریم.

شهید وطنی ، سرمربی شرکت نساجی ، وضعیت ورزشگاه و وضعیت VAR را ذکر کرد: مطمئن شوید VAR در لیگ نیست. ما نباید خودمان را گول بزنیم. وقتی در بازی ایران مقابل کره نباشد ، سیستم حتی در لیگ نیست. در مورد ورزشگاه شهید وطنی باید گفت که آنقدر در این مورد بحث شده است ، چیز دیگری برای گفتن نیست. آنها به حرف های ما گوش ندادند. فکر می کنم پاسخ ما تا نیمه فصل ورزشگاه ساری است. من می خواهم در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنم زیرا آن ورزشگاه خانه ما است و هیچ جا خانه فرد نیست.

دکمه بازگشت به بالا